Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Treig, lite brukervennlig osv. Jeg så omtalen av dekoderen på Tek.no. Det Tek.no skriver stemmer ikke, denne er og blir elendig. De kan ikke ha vært oppegående da de testet denne. :-) Bytter så fort bindingstiden på 12 md er over.
Har aldri hatt problemer med Canal Digital (bortsett fra en elendig dekoder) men når Allente overtok begynte det med problemer å laste sider.
Skriv aldri kontrakt med Allente, bare trøbbel. Du kan ikke få sagt opp avtalen der går minst ett år med trøbbel.
Det ser ut som canal digital og Viasat gjemmer seg bak allente. Trodde det skulle bli ett selskap. Det er det ikke. Canal digital har sine kunder og Viasat har sine kunder. Og vet ikke om hverandre. Allente forsøker å administrere. Total forvirring. Jeg hadde avtale med allente på Viasat sitt skjema, om en fast, redusert pris fra mai år. Dette har jeg betalt punktlig. Ett par mnd senere, krever allente inn fullpris abb for canal digital. Jeg har skrevet og snakket, men ingenting hjelper. En kundebehandler mente at det var riktig at jeg skulle betale for to abonnement. Etter langt om lenge ringer nå en kundebehandler og ville ordne opp. Fikk det også skriftleg. Likevel ligger forfalne fakturaer på min side. Dobbelfakturering. Som toppen av det hele har me ikkje hatt tv siste uka. Kontaktet allente. De skulle legge det inn igjen. Så får me sjå kor det går.
Lyver om avtale ad oppsigelse. Feil på utstyr. Ringt utallige ganger. Ingen endring.. Opptrer arrogant. Umulig å få snakke med en ansvarlig.
Fortsatt ingen løsning på software feil i one place dekoder. Kundeservice kommer med dårlige unnskyldninger og ingen snarlig løsning. Feilene har vært tilstede i over 1. år. Styr unna.
I motsetning til de gamle dekoderene kan man ikke spole på vanlig måte, men kun hoppe flere minutter av gangen. Når en skal spole over reklame i opptak, kunne man før velge hastighet, spole med bilde o.l. Alt dette er borte og man er tilbake i steinalderen. Tidligere hadde man en meny med de kanalene man hadde betalt for. På denne dekoderen må en bla gjennom hundrevis av kanaler man ikke har. Ofte er det noe som svikter og dekoderen må resettes. Jeg har klaget og klaget uten at det nytter, og prøvd å få byttet i en gammel dekoder som tross alt virket. Kundeservice ringer opp for å høre hva jeg er misfornøyd med, og lover oppdateringer og forbedringer - men dette er bare tull. Her er det bare å finne ny leverandør, for hver dag er full av ergrelser.....