Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er det sleipeste firma jeg har vært bort i. Styr unna for all del, de flår deg på alle måter. Jeg var kunde i mange år, men når jeg sa opp så viste de sitt sanne jeg. Da var det ikke noe takk for ditt kundeforhold i mange år, men da var det bar å bruke alle triks, for å vri ut av deg mest mulig på slutten. Av erfaring varer ikke slike selskap lenge, men de får ertet på seg mange kunder før det tar slutt.
Ansatt ringte en dag det passet dårlig å høre på tilbud og evt inngå abonnement. Avtalte at han skulle ringe tilbake dagen etter. Det skjedde ikke. Når jeg fikk telefon 3 dager senere var forklaringen at han hadde ringt men jeg ikke hadde svart. Det stemmer ikke da jeg ikke hadde tapt anrop eller mottok oppringing - liker ikke dårlig service som bortforklares med usannheter Leter videre etter seriøs tilbyder av TV
Vanskelig å si opp. Har gjort det tre ganger nå. Husk å få skriftlig bekreftelse, ellers bare fortsetter de å sende regninger.
Det motsatte av utmerket. Utrolig dårlig informasjon fra deres selskap. Skulle være straffbart å ikke informere bedre om tilleggsavgifter. Fy og fy.
Absolutt alt var dårlig. Elendig kundeservice som aldri tok telefonen, fikk feil kanaler, feil i prising (endte opp med å betale mer enn jeg band meg til), feil fakturering (de fortsatte å fakturer etter at oppsigelsesperioden var ute), etc. Brukte 5 - 10 timer på masse oppfølging til og med når jeg skulle si opp abonnementet. Anbefaler alle å holde seg unna denne tv leverandøren
Har hatt TV Parabol-abonnement med Viaplay inkludert fra Allente i mange år. Har aldri hatt noen utfall eller feil på utstyr eller signaler i det hele tatt. Men prisene på abonnementet blir stadig justert opp og interessante kanaler fjernes til fordel for andre uinteressante kanaler. Savner mer informasjon per epost om endring i abonnementet og ønsker mer fokus på lineær-tv gjennom Parabol. Ellers er prisen på mitt abonnement OK, foreløpig.
Dårlige produkter, både kvalitet på sendinger og "ny" tuner. Kundebehandling er ikke eksisterende og når du kommer i kontakt med dem må de finde en annen som kan hjelpe for så bare å legge på.