Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk et tilbud om gratis frem til midten av Oktober fra allente,men Nå forlanger de forskuddsbetaling i September for halve Oktober. Ringte kundeservice, og fikk ei nebbette svensk dame,som tydeligvis ikke var interessert i å hjelpe. Hun var direkte uhøflig. Værste kundeservice!
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Startet som kunde i Canal digital, Allente lever ikke opp til forventningene! Ustabilt nett og ræva service. Skal ut umiddelbart!
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Kundeservice på bedrift og privat kan ikke gjøre jobben sin. Privat og bedrift abonnement registrert på samme navn og samme e-post. Data fungerer bare på privat siden og registrer ikke oppsigelse på begge to. Må tas kontakt på telefon med kundeservice (hvem vil ikke forstå den) 6 mnd ikke registrert oppsigelse bare sendte straffefakturer og påpeke om noen min galt!!!!! Svindel og uprofesjonalitet personer!!! Aldri anbefaler!
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Større dritt enn Alente finnes nok ikke. Værste kundeservice jeg noen gang har vært borti.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Det er en jobb hver morgen å få dekoderen i gang. Dette er 3. Oneplace jeg har. Den virker ok noen uker, då begynner problemene. Må slå av og på flere ganger. Ut og inn med strømtklkobling flere ganger. Det spraker og blinker på skjermen. Idag ble skjermen rosa og låste seg fullstendig. PS: Jeg har prøvd alle triks tro meg. Tilsammen 2 timer i telefon med en guttinge som trodde jeg var senil. Ba han sette meg over så jeg fikk sagt opp etter 30 år med Canal Digital, nå Allente. Etter 20 minutter ny venting, la jeg på. Jeg vil ikke fortsette mitt abonnement med Oneplace. Send meg en ny mottaker eller betrakt dette som en oppsigelse. Send meg tilgodehavende på mitt årsabonnement. Roar
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med dekoderen din, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke dekoderen din videre. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dekoderen sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Bytter tilbake til Altibox så fort jeg kan. Vanskelig å sette opp, fungerer ikke som det skal
Hei, Vi beklager at du har problemer med signalene og at du ikke har fått løst problemet ennå. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Du kan også gå inn på https://www.allente.no/self-service-guides2/feilsoking/ og finne dekoderen du finner og feilsøke for å finne ut hvor problemet ligger. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dekoderen sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Har brukt Allente i 4 år. Helt topp. Anbefales. Bruket diskret hvit firkant antenne som ingen ser men som gir gode signaler.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss! Med vennlig hilsen, Allente