Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.8
605 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
605 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kan man gi mindre enn en stjerne?

Omtale av  Aleksander E

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å lage et så tragisk streame-system i 2022. Fraværende brukervennlighet. Jeg ville aldri valgt dette igjen om jeg så fikk det gratis. Styr unna. Må da være mulig å spole forbi reklamene!?!?

Kundeløsning slik det var på 80 tallet

Omtale av  Dr J

Umulig å koble opp, bare feilmeldinger. Ubrukelig chat robot. Fader det er bra det finnes andre aktører på markedet.

Dårlig hjelp

Omtale av  Henrik

Prøvde å finne ut hvorfor ukesarkivet er ødelagt av Telenor.. fikk ikke noe svar

Mye trøbbel med twe.

Omtale av  Trude

Slet veldig mye med twe, enten ville ikke tv-boksen kople seg opp til internett eller så funka ikke hverken tv og internett. Stadig oppdatering av dekoder så innstillingene mine måte gjøres på nytt. Tok jeg ut støpsler, osv. i forbindelse med tordenvær, eller lengre fravær fra bolig, så kunne det ta to timer eller mer før internett kopla seg opp igjen ! Mistenker at det var noe feil med utstyret til Telenor, for sist gang jeg tok ut alt av kontakter og satte det inn igjen, i håp om å få tvboksen til å kople seg opp igjen til internett, så mista jeg internett i tillegg ! Hverken tvboksen eller ruteren kopla seg opp til internett etter at jeg tok ut alt av kontakter og satte det inn igjen, sånn det skulle være ! Jeg ga opp siden jeg skulle flytte til bolig med Altibox, så den siste tiden hadde jeg bare vanlige tv-signaler ! Har ikke hatt noen problemer etter at jeg flytta dit det er Altibox, hadde heller ikke noe problemer med Canal digital kabel (bortsett fra da jeg flytta inn og ikke hadde hverken tv-eller internettsignaler... da troppa det opp montør ganske raskt og fiksa feilen i boksen.. hos Telenor er det en evig krangling med "tenåringene" på kundeservice ).

Katastrofe

Omtale av  Erik

T-we er et elendig system. Henger seg opp kontinuerlig, mister bilde, forstyrrelser i bildet, elendig tv guide og kanalarkiv. Oppladbar fjernkontroll har meget dårlig batterilevetid.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Stadig feil

Omtale av  Sven

Boxen må resette hver dag. Telenor sier de har fixet det men virker stadig ikke som den skal

Feil etter feil

Omtale av  Stian

4 ganger er utstyret byttet, fremdeles dårlig og/eller ingen signal, i tide og utide

Signaler etter oppsigelse

Omtale av  Lille M

Jeg sa opp tv-abonnementet mitt med virkning fra 1. des ´21 (inkl oppsigelsestid). Ble refundert for faktura for desember, men tv-signalene har jeg fortsatt (ennå er det 13.02.22). Bor i blokk og bolig nummerne i blokka her er ikke lette å forstå seg på, så kanskje de har kuttet signalene til en annen leilighet her.

ELENDIG ELENDIG ELENDIG ELENDIG

Omtale av  Per

Problem med dekoderen.Ble lovet en ny dekoder,får en gammel dekoder I posten med ødelagt hdmi utgang og en løs plate inne I dekoderen.Hva I svarte hel.....E er telenor driver med.Holder de kundene sine for narr.Har virkelig lyst å anmelde de for lureri

De leverer ustabile signaler og ikke tv2

Omtale av  Andreas A

Ønsket å få programmene jeg betalte for uten at programmene stoppet midt i sendingen. Eneste jeg fikk beskjed on er restarte som ikke hjelper. Sa opp abonnementet men da er der jo 1 måned fra 1 neste måneds oppsigelse. Styr unna telenor alle de andre jeg har brukt har levert bedre og bedre kunde behandling. 30+min i telefon kø

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Telenor Twee app virker "gammeldags", oppdateringer er nedgradering.

Omtale av  Oddvar

Siste oppgradering av Twee appen er en forverring. For mange funksjoner, for mange klikk og lite inuitivt. Appen er etter hvert blitt en utrolig treg applikasjon og bruker 15 minutter på å "starte opp". Bildekvaliteten er også et problem. Øvrige apper fyrer opp umiddelbart og viser krystallklare bilder. Hvorfor?? Umulig å få sendt feilmelding på fornuftig vis. Begynner å gå lei, og vurderer kundeforholdet.

Har ventet i snart to mndr på TV2

Omtale av  Britt

Ser mest på NRK1 og NRK2, men følger også et par serier på TV2. Plutselig en dag fikk jeg ikke lenger tilgang til den kanalen. Telenor sende en lei-seg-sms, men de måtte bare forhandle en liten stund til så ville det ordne seg med TV2. Det er snart to mndr og diverse lei-seg-smser siden. Og Telenors kompensasjonstilbud mens jeg venter på TV2, er ikke interessant for meg. Nå har TV2’s flaggskip Hver gang vi møtes åpnet ny sesong, og jeg må flakse rundt til slekt og venner for å få det med meg. Hvor lenge må jeg vente??? Kan jeg på en enkel og juridisk sikker måte befri meg fra kontrakten med Telenor, er jeg klar til å bytte TV-distributør.

Umulig å få kontakt med. Elendig service.

Omtale av  Trygve

Måtte vente nesten en time før noen svarte. Vi ble enige om at vi skulle få en ny router. Den har ikke kommet innen en uke. Hva med garanti. Alltid på nettet!!!

Ustabil dekning. Dårlig kundeservice.

Omtale av  Kunde

Mer ustabil dekning etter at Telenor kjøpte CD. Vanskelig å melde feil. Kundeservice sier bare at jeg må skru av og på, selv om jeg sier at dette nettopp er forsøkt. I høst sluttet dekoderen å virke i flere dager. Etterpå falt TV2 ut pga forhandlings- problemer. Har nå skiftet til annet selskap. Nå virker alt, og jeg har TV2! Kommer aldri tilbake til Telenor.

Hva er best

Omtale av  Njål B

Vurderer å bytte til Allente. Har parabol på hytta og T-Wee hjemme. Vil spare flere tusen i året ved å bytte. Noen som har erfaring?

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Arrogant og elendig kundeservice

Omtale av  Per M

Etter mer enn en mnd uten TV2 og uten annen kompensasjon enn 100 bestilte jeg overgang til Eidsiva i romjula. Fikk ikke sagt opp Telenor før 3.1 og fikk da vite at jeg hadde en mnd oppsigelsestid + inneværende måned! Må derfor betale i 2 mnd etter bytte av leverandør. Ikke snakk om at de kunne gjøre noe med det. Aldri mer Telenor!

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR