Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabil boks. Må stadig restartes for å virke som den skal
Opplever at nett faller ut og ‘henger’, kjøpt hastighet er sjelden oppnådd. Koster for mye når kvaliteten ikke er bedre.
Telenor er verst i klassen. Dårligst på alt og spesielt bredbånd/TV/T-We. Grensesnitt fra tidlig 2000-tall, faller ut, horrible spolemuligheter på tv, streaming stopper opp/faller ut til stadighet. Angrer bittert på at jeg inngikk en avtale med bindingstid.
Kabel TV falt ut i hele borettslaget. Det ble rettet til slutt men jeg mistet TV på kabel. Til slutt falt også Internett ut, muligens grunnet feil på fiberboks. Etter å ha purret på Telenor i flere uker sier de at det kommer en montør om noen dager når montøren har anledning. Når montøren kommer vet ikke jeg men jeg har vært uten Internett og kabel TV I flere uker. Forferdelig frustrerende og skuffende. Telenor har et borettslag som kunde men den tekniske hjelpen er fraværende og servicen bærer preg av byråkrati og ansvarsfraskrivelse.
Blitt dyr i 2024. Problemer med nett som faller ut.
Det meste er greit, - litt for dyrt, og jeg vil gjerne se vintersport. Dårlig at det gåt på viaplay, som er meget dyrt.
Forferdelig, faller ut hele tiden, og telefonen går hele tiden over til 4G etter sat dette avdanka utstyret kom i huset, helt håpløst å se feks TV2 play, det står stort sett bare og surrer, anbefaler ingen å gå inn på avtale med Telenor om levering av dette, ringer "kundeservice" annenhver dag, angrer på at jeg gikk inn på denne avtalen.