Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Teleenor TV er bra. Kundeservice, fjernkontroll, stabilitet
Det er veldig vanskelig å få kontakt med Telenor for å få endret en avtale. Har prøvd i over en uke og det eneste svaret jeg får er at kontakt personene skal ringe tilbake.
Jeg abonnerer på HBOmax gjennom Telenor, men de klarer ikke å levere kanalen. Jeg har brukt dagevis og ringt utallige ganger til kundeservice for å løse problemet, men det er nytteløst, de klarer heller ikke løse problemet. Men betaling for kanalen, det tar de. Hadde andre som leverer varer og tjenester gjort det samme, så hadde det blitt omtalt som svindel. Jeg er dessverre tvunget til å forbli Telenor kunde, da styret i sameiet jeg bor i bestemte seg for å gå over fra Telia til Telenor.
uante fakturaer!å sånn som e ser det til gode å ref på tlf,meldinger som tar (data)å eller åiiiiii ikke helt klar over osvidere første telefon/fiberkabel å utstyr fra 2001,å får ikke di nye boxene/tunere+++++++++++
(t-we boks II, brukt ca 1 år) elendig interface, direkte brukeruvennlig tv (lyd) står på i bakgrunnen mens du blar mangel på søkemuligheter, kun bla med store bilder, ikke lister programmer i ukesarkiv blir tatt ned uten varsel den dagen de går ut tungrodd løsning ved bytte til hbo, discovery, tv2 (egen pålogging HVER gang du bytter) hbo fungerer ikke engang etter at de byttet til Max, får ikke satt opp/logget på Dette må være den dårligste tv-løsningen jeg noensinne har opplevd, kan ikke å anbefale noen å ha dette, mitt valgte alternativ er å ikke ha en tv-løsning, heller se nrk rett på nett...
God erfaring med T-we men pakkeprisen er altfor dyr.
Tjenesten er helt grei. Hva som er helt feil er hvor dyrt det er, og har blitt. Årsaken de kommer med holder ikke.