Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I tillegg er det en håpløs innstilling at det ikke gis rabatt, når de nå ikke kan tilby TV norge pakken.
God kundeservice. Føler meg ivaretatt. Eneste minus er litt høy pris på kanalpakkene men man må jo betele for god service.
Elendig responstid på kundehenvendelser og ofte uten meningsfylte svar. Når distribusjonen deres bryter sammen, er de trege med å varsle, og veldig upresise både om årsaker og forventet reparasjonstid.
Har kabeltv og bredbånd fra Canal Digital og er storfornøyd. At tvNorge er borte for tiden bryr jeg meg fint lite om.. Er 98 % søppel som går der bare likevel.. Fikk 100 Mb linje på bredbåndet som plaster på såret, og det er et bytte jeg godt kunne hatt fast. At folk kan gå helt av skaftet for noen stakkars tv-kanaler viser jo hvor prioriteringene er her i landet.. Mange som tydeligvis ikke har annet å gjøre enn å benke ræva foran tv-skjermen halve døgnet..
Har hatt kontakt med kundeservice flere ganger. En sjelden gang er det noen der med ett snev av kunnskap.
Begynner å bli lei hele pakka... Stadig bytting og forandring i hvilken kanal man jeg... Om og om igjen. Kan aldri vite hva neste blir.
-du får ikke samme svar når du kontakter flere ansatte i CD... -de glemmer at faktisk den lille mann i gata er de som betaler deres lønn.. -pga egen rot i nettbank ble ikke en fakt betalt som den skulle, jeg fikk trussel om stenging av mitt abn, jeg tok kontakt å fikk skriftlig beskjed at ikke noe ville bli stengt, dagen etter stengte de..... Hmmm åpnet ikke før 5 dager etter.... Takk.... God service.. Nei