Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra utvalg, god service, brukervennlig app og utstyr
Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Telenor er en bedrift som gir fullstendig blaffen i kundene sine. Det er nærmest umulig å få kontakt med noen som kan jobben sin, og de virker totalt likegyldige til å hjelpe. Jeg gidder ikke mate den råtne bedriften med mer penger. Takk for meg.
Veldig fornøyd med Telenor, men om muligheten for å få et like bra tilbud fra andre til en annen pris er det interessant. Betaler vel nok
Kabel-TV med Telenors ruter og TWe-boks. Gjentatte feil oppstår med feilkode E0326 og E0328. Så blir det bra en stakket stund, for igjen nye feil med samme koder. Jeg er lei !
Kunde behandlere er uærlige. Lover ting de ikke står for. Kan ikke sende bekreftelse på avtaler gjort på tlf . Ikke mulig å snakke med ansvarlig leder på tlf . Skal dere bli kunde hos Telenor. Sørg for å få absolutt alt på mail og i klartekst.
Et dyrt abonnement for noen som ikke ser mye på tv eller som bruker lite data.
prisen har steget for mye i forhold til de tilbud som blir levert.