Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med telenor, altid gitt meg tv ikke vert noe problem, veldig bra
økte prisen med flere hundre kroner og påstod ar mitt abonnement nå ikke fikk beholde tilbudet jeg hadde fått tidligere.
De virker en stund så starter problemene. Evig tilbakestilling før de ryker helt. Venter nå å tredje boks på 3 år. Fjernkontrollene like så. Produsert i Thailand for å tjene/spare max. Toppsjiktet i Telenor får max utbytte mens kundene tar støyten. Men har kommunal bolig og der ligger Telenor i husleie så må vel slite med det videre.
Får feilkode 9005 ingen på kundeservice klarer å fikse ca dette. Har nå vært uten tv i en måned. Drar ut og inn strøm kabler,må vente 10 til 20 min før man prøver igjen. Dette er er he let uakseptabelt. De på kundeservice bør finne seg en ny jobb. Dette er ikke akseptabelt.
Mye problemer med treg T-We boks, innhold, apper og funksjoner som ikke fungerer. Droppet denne snart
Fantastisk svensk dame som ga meg all hjelp! For en fagkunnskap og tålmodighet! Hilsen Anne.
Fotball kamper i reprise er en bløff og virker ikke. det virker hos Viaplay til samme pris. Jeg bytter abonnement nå.