Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fantastisk svensk dame som ga meg all hjelp! For en fagkunnskap og tålmodighet! Hilsen Anne.
Fotball kamper i reprise er en bløff og virker ikke. det virker hos Viaplay til samme pris. Jeg bytter abonnement nå.
Vi ble lovet montør og nytt utstyr i forbindelse med flytting. Nettet har vært av og på i snart 2 mnd, tv har ikke fungert som det skal. Likevel må jeg betale full pris, fordi vi bor i borettslag! Kompensasjon kan vi bare glemme.. styr unna om du vil ha ordentlig nett og tv!
Får stadig opp feil E2000, flere ganger for dagen. Ganske plagsomt.
Imilig å få kontakt med folk du kan snakke med. Ingen hjelp å få en lørdags kveld. Et meget dumt valg av meg å bytte fra home-net med dårlig kundeservice til vesentlig verre hos Dere!!
Boksen lagger noe helt forferdelig, det varierer fra 3 sekunder til flere minutter fra jeg trykker på fjernkontrollen til det skjer noe. Den tar ikke altid opp, kommer feilmelding, gal oppløsning. Å kundeservicen kan de bare legge ned, de driver ikke med sånt uansett. I neste styremøte så bytter boretslaget leverandør heldigvis.
De har med vilje sabotert boksen jeg har kjøpt, fordi de nå kan tjene mer på å la meg leie en ny for 129 pr måned. De risikerer nå at jeg sier opp både tv og fiberavtalen, siden den nå er blitt uholdbart dyrt. 1500 kr er 20% av den disponible inntekten min. Tv er det første som ryker når regningsbunken blir for stor. Forøvrig funker telenor fint og har proff kundeservice.