Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De virker en stund så starter problemene. Evig tilbakestilling før de ryker helt. Venter nå å tredje boks på 3 år. Fjernkontrollene like så. Produsert i Thailand for å tjene/spare max. Toppsjiktet i Telenor får max utbytte mens kundene tar støyten. Men har kommunal bolig og der ligger Telenor i husleie så må vel slite med det videre.
Får feilkode 9005 ingen på kundeservice klarer å fikse ca dette. Har nå vært uten tv i en måned. Drar ut og inn strøm kabler,må vente 10 til 20 min før man prøver igjen. Dette er er he let uakseptabelt. De på kundeservice bør finne seg en ny jobb. Dette er ikke akseptabelt.
Mye problemer med treg T-We boks, innhold, apper og funksjoner som ikke fungerer. Droppet denne snart
Fantastisk svensk dame som ga meg all hjelp! For en fagkunnskap og tålmodighet! Hilsen Anne.
Fotball kamper i reprise er en bløff og virker ikke. det virker hos Viaplay til samme pris. Jeg bytter abonnement nå.
Vi ble lovet montør og nytt utstyr i forbindelse med flytting. Nettet har vært av og på i snart 2 mnd, tv har ikke fungert som det skal. Likevel må jeg betale full pris, fordi vi bor i borettslag! Kompensasjon kan vi bare glemme.. styr unna om du vil ha ordentlig nett og tv!
Får stadig opp feil E2000, flere ganger for dagen. Ganske plagsomt.