Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabile signaler for fiber tv som sjelden løses ved restart av t-we boks/rutere
Nå for Telenor sluttre med å bare sette opp prisene, vi har og foreldre generasjonen før oss har gjort firma til et mange milliardær firma som bare tenker penger og ikke på sine kunder! Jeg gir Telenor -9 av -10 mulige!§
Førstelibje support er ok, men straks de ikke kan svare er eksperthjelp vanskeligf å få tak i. De lover at de skal ringe, men det skjer bare i 50 % av tilfellene, og bare tter mye venting.
Det er en kamp å holde prisene nede, siste 12 mnd snek de opp prisene 3 ganger. I tillegg så skrudde de ned brebånd hastigheten fra 500 til 100 mb sec, nei gleder meg til å prøve NextGenTel, besparelsen blir 3200 i året, mer en nok for en pensjonist! Ja og til sist alle de utidige forsøkene på å selge dyre mobil abonnementer, nei jeg holder meg til PlusMobil 139/ mnd.
for dyrt for en stakkars pensjonist å ha tv fra Telenor
ekstrem dårlig net, ekstrem dårlig kundeservice veldig dårlig net hater det ass
Ble lurt av selger som gav ukorrekte opplysninger om fiber-tv pakke. Var heller ikke mulig å få sjekket på deres nettside om opplysningene stemte. Vi får altså ikke det vi (ifølge selgeren) skulle få, og sitter nå med en innholdspakke som vi i utgangspunktet ikke har behov for, med bindingstid. Oppdaget dette tilfeldigvis 2 uker før oppstart. Kontaktet Telenor om dette, men alt de kunne gjøre var å beklage... Makan til kjeltringer... 😡