Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde Altibox i mange år og var veldig fornøyd. Flyttet til et borettslag med T-we/Telenor som en del av felles fordelene... Det er som alle andre sier.. forferdelig, nesten hver eneste dag opplever vi problemer, enten stopper programmene vi ser på plutselig og vi blir sendt til Home, eller får ikke vi spilt av pga "Manglende abonnement". Det ordner seg til slutt men etter min mening er dette et produkt som Telenor burde trekke fra markedet og ikke lansere den på nytt før de kan levere noe som er på lik linje med Altibox. Det er rett og slett et svikt fra Telenor ovenfor kundene sine.
Ustabile signaler for fiber tv som sjelden løses ved restart av t-we boks/rutere
Nå for Telenor sluttre med å bare sette opp prisene, vi har og foreldre generasjonen før oss har gjort firma til et mange milliardær firma som bare tenker penger og ikke på sine kunder! Jeg gir Telenor -9 av -10 mulige!§
Førstelibje support er ok, men straks de ikke kan svare er eksperthjelp vanskeligf å få tak i. De lover at de skal ringe, men det skjer bare i 50 % av tilfellene, og bare tter mye venting.
Det er en kamp å holde prisene nede, siste 12 mnd snek de opp prisene 3 ganger. I tillegg så skrudde de ned brebånd hastigheten fra 500 til 100 mb sec, nei gleder meg til å prøve NextGenTel, besparelsen blir 3200 i året, mer en nok for en pensjonist! Ja og til sist alle de utidige forsøkene på å selge dyre mobil abonnementer, nei jeg holder meg til PlusMobil 139/ mnd.
for dyrt for en stakkars pensjonist å ha tv fra Telenor
ekstrem dårlig net, ekstrem dårlig kundeservice veldig dårlig net hater det ass