Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er ikke i Telenor lenger enn vi må pga bindingstid. Fra 1-10 gir jeg 0. De må i det minste gå et lite kurs, der de kan gi lik info uavhengig av hvem du etter en time i kø får prate med.
Må være tidenes dårligste og mest ubrukervennlige tv oppsett som noen gang er blitt gitt til kunder, fullstendig kaos i tv guide oversikt, navigering etc, umulig å få noen som helst oversikt på noe som helst, mister fullstendig lysten til å se på tv i det hele tatt, utrolig at i 2022 så har noen overbetalte duster klart å lage et slikt oppsett til kunder og av alle de som prøver å få telenor til å forstå dette så gjør dem ingenting, kom tilbake til twe nå og plutselig gikk det opp for meg hvorfor jeg byttet vekk fra twe sist gang, helt ubrukelig tv oppsett, angrer
Meget dårlig kundeservice. 13.dag uten internett. Ikke hjelp å få,de bryter samtalen når du , ringer å mår du ringer tilbake tar det 30-40 min før de svarer å da er det selfølgelig en annen persjon som svarer, å må begynne på nytt å forklare problemet. Forstår GÅTT at det tar så langtid før de svarer, når de har så masse kunder med problem. Skjerp dåkk.Vi er i 2022 barna har tilta i vater.
Det verste TV-opplegget jeg har hatt siden 60-tallet. Vet aldri på forhånd om det er noe poeng med å slå på eller ikke. Akkurat nå er det ikke signal (E0326) t-we.no/feil hjelper heller ikke. Bare en sirkelspørring som ender med null løsning.
Det er håpløst. Dekoderen skulle oppdatere seg selv på en fredag kl 20, da forsvant tv bildet i 3 timer og det kom et svart bilde med teknisk info. Det samme skjedde 2 uker senere, ogndet virket heller ikke da som dekoderen klarte gjennomføre det. Nå 4 dager etter slutta plutselig nettverksforbindelsen å fungere og kundeservice kunne ikke hjelpe hverken med å si fra til ansvarlige at dekoder oppdateringer ikke måtte gjøres på slike tider, eller fikse internett, hun la plutselig på og nå sitter jeg her uten tv. Bare å kaste dritten!!!
Fjernkontrollen er udugelig. Hopper fram og tilbake når jeg kun ønsker å skifte en kanal.
Den er ute i uker i gangen. Når vi ringer Telenor sier de at alt er normalt hos Telenor. Om de klarer å få det til å funke, kan det bli bra, men vi kan ikke betale mange 100 kroner i måneden for ingenting.