Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har fått god hjep når det har vært noe. Hyggelige kundebehandlere! Hilsen en fornøyd kunde.
Alt er dårlig ikke bra mye tull med tv og nett kundeservice og pris er veldig dyrt
Svært vanskelig å nå pr. telefon. Dette som har skjedd nå er under enhver kritikk. Hva med en reduksjon i abonnementet. Vurderer å bytte til annen leverandør.
Canal Digital ordner opp momentant hvis det er noe som må ordnes. Har prøvd flere men ingen over, ingen ved siden.
Trivelig folk å treffe på telefon, blide å imøtekommende folk som er annsett dær
Har vært kunde i "mange år". Har alltid blitt behandlet med høflighet og respekt. Kundene må også prøve å opprettholde en viss standard.
Lett å komme i kontakt . Men når en kanal gikk ut jeg likte veldig godt var det bare å slutte hos Canal digital.