Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å komme i kontakt . Men når en kanal gikk ut jeg likte veldig godt var det bare å slutte hos Canal digital.
Generelt bare positivt, bra service . Forhandlinger må til,- men unødvendig å ikke bli ferdig med forhandlinger FØR de fjerna kanalene.
Tar fortsatt betalt for en avtale som de nå ikke kan levere. ( kanal avtale)Ingen info. Dårlig service. Anbefaler musikk tjeneste de ikke har service på men tar betalt for. ( tidal ) utrolig deilig at de snart ikke leverer til meg 😊
Godt utvalg! Kjapp tilbakemelding ved kundesupport.
Det som skjer nå er nødvendig. For det er jo til våres eget beste, så jeg sier stå på.👍
Det meste er bra, men saken nå om TVNorge er veldig uheldig. Vurderer å bytte leverandør nå!
Gjentatte besøk av tekniker uten at de finner feil. Selv om signalmåler viser rødt på tv'en.