Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alt er dårlig ikke bra mye tull med tv og nett kundeservice og pris er veldig dyrt
Svært vanskelig å nå pr. telefon. Dette som har skjedd nå er under enhver kritikk. Hva med en reduksjon i abonnementet. Vurderer å bytte til annen leverandør.
Canal Digital ordner opp momentant hvis det er noe som må ordnes. Har prøvd flere men ingen over, ingen ved siden.
Trivelig folk å treffe på telefon, blide å imøtekommende folk som er annsett dær
Har vært kunde i "mange år". Har alltid blitt behandlet med høflighet og respekt. Kundene må også prøve å opprettholde en viss standard.
Lett å komme i kontakt . Men når en kanal gikk ut jeg likte veldig godt var det bare å slutte hos Canal digital.
Generelt bare positivt, bra service . Forhandlinger må til,- men unødvendig å ikke bli ferdig med forhandlinger FØR de fjerna kanalene.