Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har med vilje sabotert boksen jeg har kjøpt, fordi de nå kan tjene mer på å la meg leie en ny for 129 pr måned. De risikerer nå at jeg sier opp både tv og fiberavtalen, siden den nå er blitt uholdbart dyrt. 1500 kr er 20% av den disponible inntekten min. Tv er det første som ryker når regningsbunken blir for stor. Forøvrig funker telenor fint og har proff kundeservice.
Har ringte Telenor 4 ganger over 4 uker pga dårlig installation av fiber, router var montert på riktig plass og jeg sa til installatør at alt andre kombling/hoved router vil jeg har i kjeller. Han har montert ALT på veggen i stua, det se ikke ut!!! Pluss at vi monteret vegg panel klare til router det er greit men alt har stopper opp de siste 3-4 uker pga vi vente for de til å fikse problemet….. Jeg har lyst til å kansallere T-We og gå tilbake til Altibox…. NÅ har jeg feil kode (E9005) og kan ikke se på tv, de ar 45 minutter vente tid når jeg ringte Telenor…. THIS JUST ISNT GOOD ENOUGH!!!
1 time ventetid hver gang. Blir så satt over og får aldri svar. Produktet er bra men kundeservice, appendiks, hjemmesiden og kundeopplevelsen er forferdelig. Har nå holdt på to hele arbeidsdager uten å komme fram hverken via mobil eller fasttelefon. Appendiks virker ikke men henger seg opp. Oppsigelse via hjemmesiden lander i en loop!
Øser ut penger på tapsprosjekt i andre deler av verden som norske kunder må betale for. Noe av det første de gjorde ved overtakelse av canal digital var å sende ut en oppdatering som slo ut de gamle men velfungerende dekoderne for nå vil de att du skal leie dekodere av dem istedenfor. våser rundt om klima på sine nettsider samtidig som de begrenser levetiden på kundens produkter. Har du mulighet styr unna.
Har sagt opp bredbånd , fortsatte å sende regninger så jeg ringte å ga dem beskjed igjen, men ingenting skjedde før jeg fikk fra innkasso. Da ga jeg beskjed til selskapet at jeg hadde sagt opp denne avtalen. Fikk da beskjed fra selskapet om at ikke Telenor hadde mottatt noen oppsigelse. Men av erfaring så tok jeg opp den siste samtalen , noe jeg anbefaler alle å gjøre hvis de er i kontakt med kundeservice . Venter nå på nytt svar , men hvis Telenor nekter så går jeg bare videre til forliksrådet med dette. Aldri mer Telenor !!!!!
Jeg er dessverre "stuck" med Telenor i borettslaget mitt. Men det er rett og slett en helt ubrukelig TV-leverandør. T-We er bare rot, og om man skal bruke nettsiden på PC under oppussing (slik jeg nå er nødt til), får man ikke startet tidligere programmer på nytt. Det er kaos og teknisk trøbbel fra ende til annen. Styr unna om du har muligheten til det! T-We siden på Facebook er også stengt for at besøkende kan publisere innlegg (sikkert av en god grunn), men kommentarfeltene under innleggene som blir publisert av Telenor sier alt. Tenk at en så stor leverandør av telefon, internett og TV i Norge skal være så inkompetente når det gjelder levering av tjenester? Forbløffende, rett og slett.
Bytter så snart jeg kan. elendig oppsett. kan ikke gå tilbake å se et program som har gått. ligger ikke i ukesarkivet heller. Hadde altibox og det fungerte helt perfekt, byttet siden de ikke hadde tv2, men mister heller tv2 enn denne totalt elendige brukeroppsettet..