Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bytter så snart jeg kan. elendig oppsett. kan ikke gå tilbake å se et program som har gått. ligger ikke i ukesarkivet heller. Hadde altibox og det fungerte helt perfekt, byttet siden de ikke hadde tv2, men mister heller tv2 enn denne totalt elendige brukeroppsettet..
Jeg har canal digital dekoder med kabel-tv. Utrolig nok var det bedre før da det het Canal Digital enn nå som Telenor har tatt over. Men CD var jo også eid av Telenor så jeg forstår ikke hvorfor det er værre nå! Eller: det er MYE værre!! Hvorfor kan jeg ikke velge å slå av oppdateringer?? Og hvorfor kan jeg ikke velge å gå tilbake til forrige oppdatering hvis den nye oppdateringen er værre og gjør dekoderen ENDA TREIGERE ENN FØR?? De kan bare legge ned kundeservice fordi det er INGEN hjelp å få uansett! Og jeg kan ikke bytte ut Telenor med noe annet fordi det er valgt av borettslaget og det er innbakt i husleia!! Hvorfor kan vi ikke velge leverandør selv!? Det burde være en valgmulighet for oss som bor her, at vi kan velge mellom minst 2 leverandører på internett og tv signaler! Men det kan vi ikke for da hadde vel ikke Telenor hatt kunder til slutt! Jeg har kun en mulighet for å bli kvitt Telenor og det er å kjøpe hus!
Vi er ikke i Telenor lenger enn vi må pga bindingstid. Fra 1-10 gir jeg 0. De må i det minste gå et lite kurs, der de kan gi lik info uavhengig av hvem du etter en time i kø får prate med.
Må være tidenes dårligste og mest ubrukervennlige tv oppsett som noen gang er blitt gitt til kunder, fullstendig kaos i tv guide oversikt, navigering etc, umulig å få noen som helst oversikt på noe som helst, mister fullstendig lysten til å se på tv i det hele tatt, utrolig at i 2022 så har noen overbetalte duster klart å lage et slikt oppsett til kunder og av alle de som prøver å få telenor til å forstå dette så gjør dem ingenting, kom tilbake til twe nå og plutselig gikk det opp for meg hvorfor jeg byttet vekk fra twe sist gang, helt ubrukelig tv oppsett, angrer
Meget dårlig kundeservice. 13.dag uten internett. Ikke hjelp å få,de bryter samtalen når du , ringer å mår du ringer tilbake tar det 30-40 min før de svarer å da er det selfølgelig en annen persjon som svarer, å må begynne på nytt å forklare problemet. Forstår GÅTT at det tar så langtid før de svarer, når de har så masse kunder med problem. Skjerp dåkk.Vi er i 2022 barna har tilta i vater.
Det verste TV-opplegget jeg har hatt siden 60-tallet. Vet aldri på forhånd om det er noe poeng med å slå på eller ikke. Akkurat nå er det ikke signal (E0326) t-we.no/feil hjelper heller ikke. Bare en sirkelspørring som ender med null løsning.
Det er håpløst. Dekoderen skulle oppdatere seg selv på en fredag kl 20, da forsvant tv bildet i 3 timer og det kom et svart bilde med teknisk info. Det samme skjedde 2 uker senere, ogndet virket heller ikke da som dekoderen klarte gjennomføre det. Nå 4 dager etter slutta plutselig nettverksforbindelsen å fungere og kundeservice kunne ikke hjelpe hverken med å si fra til ansvarlige at dekoder oppdateringer ikke måtte gjøres på slike tider, eller fikse internett, hun la plutselig på og nå sitter jeg her uten tv. Bare å kaste dritten!!!