Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har sagt opp bredbånd , fortsatte å sende regninger så jeg ringte å ga dem beskjed igjen, men ingenting skjedde før jeg fikk fra innkasso. Da ga jeg beskjed til selskapet at jeg hadde sagt opp denne avtalen. Fikk da beskjed fra selskapet om at ikke Telenor hadde mottatt noen oppsigelse. Men av erfaring så tok jeg opp den siste samtalen , noe jeg anbefaler alle å gjøre hvis de er i kontakt med kundeservice . Venter nå på nytt svar , men hvis Telenor nekter så går jeg bare videre til forliksrådet med dette. Aldri mer Telenor !!!!!
Jeg er dessverre "stuck" med Telenor i borettslaget mitt. Men det er rett og slett en helt ubrukelig TV-leverandør. T-We er bare rot, og om man skal bruke nettsiden på PC under oppussing (slik jeg nå er nødt til), får man ikke startet tidligere programmer på nytt. Det er kaos og teknisk trøbbel fra ende til annen. Styr unna om du har muligheten til det! T-We siden på Facebook er også stengt for at besøkende kan publisere innlegg (sikkert av en god grunn), men kommentarfeltene under innleggene som blir publisert av Telenor sier alt. Tenk at en så stor leverandør av telefon, internett og TV i Norge skal være så inkompetente når det gjelder levering av tjenester? Forbløffende, rett og slett.
Bytter så snart jeg kan. elendig oppsett. kan ikke gå tilbake å se et program som har gått. ligger ikke i ukesarkivet heller. Hadde altibox og det fungerte helt perfekt, byttet siden de ikke hadde tv2, men mister heller tv2 enn denne totalt elendige brukeroppsettet..
Jeg har canal digital dekoder med kabel-tv. Utrolig nok var det bedre før da det het Canal Digital enn nå som Telenor har tatt over. Men CD var jo også eid av Telenor så jeg forstår ikke hvorfor det er værre nå! Eller: det er MYE værre!! Hvorfor kan jeg ikke velge å slå av oppdateringer?? Og hvorfor kan jeg ikke velge å gå tilbake til forrige oppdatering hvis den nye oppdateringen er værre og gjør dekoderen ENDA TREIGERE ENN FØR?? De kan bare legge ned kundeservice fordi det er INGEN hjelp å få uansett! Og jeg kan ikke bytte ut Telenor med noe annet fordi det er valgt av borettslaget og det er innbakt i husleia!! Hvorfor kan vi ikke velge leverandør selv!? Det burde være en valgmulighet for oss som bor her, at vi kan velge mellom minst 2 leverandører på internett og tv signaler! Men det kan vi ikke for da hadde vel ikke Telenor hatt kunder til slutt! Jeg har kun en mulighet for å bli kvitt Telenor og det er å kjøpe hus!
Vi er ikke i Telenor lenger enn vi må pga bindingstid. Fra 1-10 gir jeg 0. De må i det minste gå et lite kurs, der de kan gi lik info uavhengig av hvem du etter en time i kø får prate med.
Må være tidenes dårligste og mest ubrukervennlige tv oppsett som noen gang er blitt gitt til kunder, fullstendig kaos i tv guide oversikt, navigering etc, umulig å få noen som helst oversikt på noe som helst, mister fullstendig lysten til å se på tv i det hele tatt, utrolig at i 2022 så har noen overbetalte duster klart å lage et slikt oppsett til kunder og av alle de som prøver å få telenor til å forstå dette så gjør dem ingenting, kom tilbake til twe nå og plutselig gikk det opp for meg hvorfor jeg byttet vekk fra twe sist gang, helt ubrukelig tv oppsett, angrer
Meget dårlig kundeservice. 13.dag uten internett. Ikke hjelp å få,de bryter samtalen når du , ringer å mår du ringer tilbake tar det 30-40 min før de svarer å da er det selfølgelig en annen persjon som svarer, å må begynne på nytt å forklare problemet. Forstår GÅTT at det tar så langtid før de svarer, når de har så masse kunder med problem. Skjerp dåkk.Vi er i 2022 barna har tilta i vater.