Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Generelt bare positivt, bra service . Forhandlinger må til,- men unødvendig å ikke bli ferdig med forhandlinger FØR de fjerna kanalene.
Tar fortsatt betalt for en avtale som de nå ikke kan levere. ( kanal avtale)Ingen info. Dårlig service. Anbefaler musikk tjeneste de ikke har service på men tar betalt for. ( tidal ) utrolig deilig at de snart ikke leverer til meg 😊
Godt utvalg! Kjapp tilbakemelding ved kundesupport.
Det som skjer nå er nødvendig. For det er jo til våres eget beste, så jeg sier stå på.👍
Det meste er bra, men saken nå om TVNorge er veldig uheldig. Vurderer å bytte leverandør nå!
Gjentatte besøk av tekniker uten at de finner feil. Selv om signalmåler viser rødt på tv'en.
Dyrt. Dårlig kundemishandling. Treigt. Betaler for noe man ikke får. Misbrukte monopol i en årrekke!