Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ekstrem dårlig net, ekstrem dårlig kundeservice veldig dårlig net hater det ass
Ble lurt av selger som gav ukorrekte opplysninger om fiber-tv pakke. Var heller ikke mulig å få sjekket på deres nettside om opplysningene stemte. Vi får altså ikke det vi (ifølge selgeren) skulle få, og sitter nå med en innholdspakke som vi i utgangspunktet ikke har behov for, med bindingstid. Oppdaget dette tilfeldigvis 2 uker før oppstart. Kontaktet Telenor om dette, men alt de kunne gjøre var å beklage... Makan til kjeltringer... 😡
De har priset seg ut av markedet. Arogant oppførsel av kunder som har brukt Telenor i 30 år.
Ustabil boks. Må stadig restartes for å virke som den skal
Opplever at nett faller ut og ‘henger’, kjøpt hastighet er sjelden oppnådd. Koster for mye når kvaliteten ikke er bedre.
Telenor er verst i klassen. Dårligst på alt og spesielt bredbånd/TV/T-We. Grensesnitt fra tidlig 2000-tall, faller ut, horrible spolemuligheter på tv, streaming stopper opp/faller ut til stadighet. Angrer bittert på at jeg inngikk en avtale med bindingstid.
Kabel TV falt ut i hele borettslaget. Det ble rettet til slutt men jeg mistet TV på kabel. Til slutt falt også Internett ut, muligens grunnet feil på fiberboks. Etter å ha purret på Telenor i flere uker sier de at det kommer en montør om noen dager når montøren har anledning. Når montøren kommer vet ikke jeg men jeg har vært uten Internett og kabel TV I flere uker. Forferdelig frustrerende og skuffende. Telenor har et borettslag som kunde men den tekniske hjelpen er fraværende og servicen bærer preg av byråkrati og ansvarsfraskrivelse.