Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyrere enn alle andre, prøver å utnytte kundene så godt de kan, ingen opplysninger om hvordan man kan få akkurat de samme tjenestene rimeligere. Og det kan man, hos Telenor selv. Den norske telekomverdenens DnB.
Vanskelig å få kontakt, laang ventetid, og får vi kontakt er det lang ventetid på montør. Fiberkabel er lagt oppå list, istedet for i vegg og allerede gjeldende hull i vegg, fiberkabel er veldig skjør, bør ligge så den ikke lett får brudd.Tjenestene er dyre!
Tipp topp, men øker prisen hver 12 mnd da må en ta kontakt og forhandle
Ingen hjelp å få etter 3 timer vent. Dette kan ikke vi hjelpe deg med sier de. Hver gang får jeg tilsendt en sms med link til hva jeg skal gjøre. Jeg tror jeg er mer kjent med dette enn de som besvarer telefonen. Hvem et det som egentlig sitter der? Er det frivivillige som jobber uten lønn fir å få det på CV en?
Legger alltid til noe tull som foreksempel "poengpakke" på regningen, slik at du aldri får avtalt sum. Dette koster deg ca 40 minutter telefonkø hver måned og kundeservis er drillet på og bare snakke masse tull og poeng, tv2play osv osv. Helt umulig og bare få den summen man i utgangspunktet avtalte på fakturaen
Systemet fungerer veldig bra. synes ikke dekoderen er lett å bruke.
Telenor har den verste tvboksen jeg noen gang har vært borti. T-we boksen låser seg ofte og fjernkontrollen virker dårlig. Kontaktet kundeservice som skulle se på saken og kontakte meg igjen. Jeg hørte aldri noe fra dem igjen. Går over til Eidsiva fiber 1 september. Gleder meg til å bli kvitt dritten Telenor prakket på meg.