Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor har den verste tvboksen jeg noen gang har vært borti. T-we boksen låser seg ofte og fjernkontrollen virker dårlig. Kontaktet kundeservice som skulle se på saken og kontakte meg igjen. Jeg hørte aldri noe fra dem igjen. Går over til Eidsiva fiber 1 september. Gleder meg til å bli kvitt dritten Telenor prakket på meg.
Det virker ikke. Feilkoder leder til flere feilkoder. Kundeservice ikke tilgjenglig når jeg ser på tv. Dvs etter kl 1900. Ved restart av boks etter anvisning fra feilkode forslaget, får jeg tilbakemelding på at nettverket er bra etter test for deretter å få melding om at det ikke er mulig å koble seg til nettverket som nettopp er testet. Søppel
Stadige feilmeldinger e2000 på twe og internettet er svært ustabilt og hopper ut nesten hvert 5 min. Har meldt denne feilen mange ganger men ingen retting av feil skjer. Feilen forsvinner av seg selv, men kommer hurtig tilbake. Melder feilen og får sms om kjent feil, men aldri svar eller feilretting.
Altfor dyrt og ingen rom for å forhandle en bedre avtale
måtte betale mer enn avtalen med dørselger. Hadde nok for god tro på at en avtale var en avtale
Misvisende priser og vanskelig kundeservice, og vanskelige når det kommer til angreretten på 14 dager ved bestilling av produkter
Må være flaut å selge så dårlig produkt. Strømmen gikk i huset så nå må jeg logge inn på alle tjenestene på nytt. Gammeldags fjernkontroll der du må peke på tuneren. Trege menyer type 2002 stil, hadde det ikke vært for at Telenor er de eneste som tilbyr fiber der jeg bor hadde jeg sagt opp på dagen .