Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alle feil har kommet etter de skiftet leverandør på programvare. Appen på AppleTV var endelig blitt god å bruke, og så kom de med den nye appen som bare var søppel - Ingenting fungerte og umulig å søke opp programmer. Har blitt bedre men fortsatt er det som om du bor i bakvendtland når du skal bruke den. Programmet på dekoderen er like bakvendt: når du skal spille av opptak må du lete gjennom mapper for hvert program og opptak som er bakerst i køen er det som er tatt opp!! Helt molbo. La de som lager det nye programmet se på den gamle appen/programmet til dekoder hvordan det kan gjøres og så endre det nye så det går an å bruke. Har også signalfeil-melding på hvert opptak på dekoderen etter siste programoppdatering. Å ringe telenor hjelper ikke - du får bare beskjed at du må ta strømmen i 10 minutter og så skal det sikkert være i orden. Vil ikke inrømme at programvaren har feil, skylder på brukerfeil/feil hos kundens utstyr/kabler. Er lei av telenor pga dette, de belaster meg også for 2 programkort når jeg bare har 1. Har ringt dem 3-4 ganger om dette. Blir ordnet for et par mnd. og så tar de etterbetalt for 2 kort igjen og belaster hver mnd igjen. Om det hadde hjulpet skulle jeg anmeldt dem for svindel, men jeg skal ihvertfall kontakte forbrukerrådet og høre.
Tenk at en så stor bedrift kan ødelegge et produkt så mye var jeg ikke klar over. T-we tjenesten er umulig og finne frem til om du bruker nettleser. Ønsket meg en bekreftelses mail på oppsagt kanal men det var det ikke mulig og få.
Har to T-We bokser tilkoplet fiber. Oppgradert grensesnitt på hovedboksen, kan til nød si at den fungerer etter siste "revisjon". På nr to boksen er det det gamle som gjelder, og her har man tilsynelatende ikke tenkt å gjøre noe? Denne boksen er blitt enda tregere enn før. Men den virkelig store irritasjonen skyldes at all web funksjonalitet har vært borte siden ny T-We ble lansert, fikk det til å fungere unntaksvis i starten. Har nå gitt det opp, selv om vi prøver nå og da. Er teknisk rimelig kyndig, men det er helt umulig å få til innlogging, både windows web, android og apple feiler. Når mange andre rapporterer om feil (feks E3009) og "Graphyne 2 cannot be started", så hadde jeg nok en forventning til at leverandøren valgte å kommunisere litt aktivt om problem og løsningsprognose. Frihet til å se tv uavhengig av faste enheter og fleksibilitet ift lineær sending er av vesentlig verdi ved valg av løsning. Og T-We leverer overhodet ikke på dette området, det er alt for begrensende, og når det da i tillegg ikke fungerer, så er det nær avbestillingspunktet. Tilbudet med valgbart innhold innenfor 100 poeng er slitsomt og lite oversiktlig, og min konklusjon er at jeg kan abonnere direkte på de strømmetjenester vi har interesse av og sløyfe T-We. Dette vil spare kost og ikke minst irritasjon selv om den subsidierte fiberen blir litt dyrere.
Har nå ikke hatt tv eller internett i snart 2 uker. Å ingen hjelp å få fra Telenor, selv etter et utall telefoner til kundeservice.
Canal Digital har blitt Telenor. Det kunne knapt blir verre, men det ble det. 20 minutters ventetid med distraherende musikk på øret. Nordens største teleselskap har ikke engang et system der de ringer opp kundene ved lang ventetid. Sur svensk kundemottaker som ikke var interessert i å løse superenkelt teknisk problem. Jeg ringte frisøren min i stedet. Han løste det på under 1 minutt - uten ventetid. Helt på linje med all erfaring jeg har hatt med Telenor på andre områder tidligere. Telenor: Selskapet som driter i kundene og har alltid gjort det. Jeg skifter til Viasat.
Endret abonnement i Oktober med effekt fra des . 500 til 300. Men nå T-WE fugere ikke fra idag. Telenor har det ser ut kansellert mitt tv abonnement. bare internet fungerer fra idag 1 des! Fikk Feil kode E9005 . TRingt Telenor. vente tid 35 min .. fortsatt venter nå kl 18.00 1 des
Decoderen fra Telenor sluttet å virke på fredag formiddag.Ettet å ha pratet med kundeservice,fant de ut,at decoder måtte byttes.Men har de noe pickup punkt? Å neida,den måtte sendes i posten,så jeg satt uten tv hele helgen.Her har Telenor en haug med butikker hvor de gjør alt for å selge deg ny telefon,og abonnement,men ingen service mht decoder.Skammelig.Jeg skal gjøre alt for at borettslaget bytter tv leverandør.Møkkafirma.