Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor øker prisene i hytt og pine for faste kunder, mens nye kunder får gode tilbud. Det er min erfaring at faste kunder ikke blir satt pris på.
Ved oppdatering av tw-e boksen forsvant opptaksmuligheter som jeg hadde fra før.
Har t-we. Program faller ut. Ustabilt nett. Må restarte ofte. Ikke service.
Tv bildet henger innimellom.Abonementet blir dyrere og dyrere. Fjerkontrollen funker når den har lyst, (den er tre mnd gammel)
Alt for dyrt. De tviholder på sitt monopol. Når man tar kontakt med de og skal si opp, så har de plutselig et bedre tilbud liggende.
De svarer ikke på mail sendt til kunde service,sendte 3 mail til dem uten svar,fikk ikke de streaming tjenestene jeg ble lovet og de sendte meg en dekoder(og regning selvfølgelig) noe jeg ikke hadde bestilt
For dyrt og produkte Tewe burde være mer flexibelt med tanke på at dette er ei hytte