Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
for dyrt for en stakkars pensjonist å ha tv fra Telenor
ekstrem dårlig net, ekstrem dårlig kundeservice veldig dårlig net hater det ass
Ble lurt av selger som gav ukorrekte opplysninger om fiber-tv pakke. Var heller ikke mulig å få sjekket på deres nettside om opplysningene stemte. Vi får altså ikke det vi (ifølge selgeren) skulle få, og sitter nå med en innholdspakke som vi i utgangspunktet ikke har behov for, med bindingstid. Oppdaget dette tilfeldigvis 2 uker før oppstart. Kontaktet Telenor om dette, men alt de kunne gjøre var å beklage... Makan til kjeltringer... 😡
De har priset seg ut av markedet. Arogant oppførsel av kunder som har brukt Telenor i 30 år.
Ustabil boks. Må stadig restartes for å virke som den skal
Opplever at nett faller ut og ‘henger’, kjøpt hastighet er sjelden oppnådd. Koster for mye når kvaliteten ikke er bedre.
Telenor er verst i klassen. Dårligst på alt og spesielt bredbånd/TV/T-We. Grensesnitt fra tidlig 2000-tall, faller ut, horrible spolemuligheter på tv, streaming stopper opp/faller ut til stadighet. Angrer bittert på at jeg inngikk en avtale med bindingstid.