Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Godt utvalg! Kjapp tilbakemelding ved kundesupport.
Det som skjer nå er nødvendig. For det er jo til våres eget beste, så jeg sier stå på.👍
Det meste er bra, men saken nå om TVNorge er veldig uheldig. Vurderer å bytte leverandør nå!
Gjentatte besøk av tekniker uten at de finner feil. Selv om signalmåler viser rødt på tv'en.
Dyrt. Dårlig kundemishandling. Treigt. Betaler for noe man ikke får. Misbrukte monopol i en årrekke!
Jeg er så misfornøyd med Canal digital.. Dårlig signaler, har vært her 2 ganger, men finner ikke ut noe sier de. De ser jo også at det er dårlig signaler.. Dårlig internett er det også, bare henger seg.
Blir spennende å se om vi får noe igjen, nå når vi venter på om vi får kanalene tilbake. Får e inn via fiber.