Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meget skuffet over kundebehandling. Lovet ny dekoder mandag etter målinger fra Telenor Med returpose for min defekte dekoder. Med lovnad om kompensasjon for tapt TV-tid. Skulle ta et par dager. Ringte fredag og purret. Mottar en bestilling(!) på ny dekoder samme kveld. Dette var ikke avtalen fra mandag. Så det blir enda flere ubehageligheter når jeg ringer i morgen 2.des. Først feilkode HdCP. Resetter dekoderen etterpå. Ny feilkode 216P. Vi har TWe-boks på veggen. Bra Wifi med over 200 mBit/sek. Ruter står ca 5 m fra boksen. Har ny Samsung smart-TV. Abonnementet står på min kone.
Får ikke hjelp fra kundeservice. Prøvd å ringe , men kundeservice er stengt !!!
Vi tegnet t-we abonnement i september med kampanje til 271kr. Forleden dag hadde vi mistet streaming kanalene vi hadde valgt inn samt extra poeng vi kjøpte. Vi ringte tre ganger uten at de visste hva som hadde skjedd, og de la kanalene til igjen uten at det funka. Dagen etter er hele abonnementet borte og de sier at det er kansellert, så nå har vi ikke abonnement og må kjøpe nytt med ny tvdekoder til nesten 600kr. Vi gidder ikke mere av t-we og går heller over til kun å ha tv2play, viaplay, max og sky i separate abonnement.. blir mye billigere...
Hadde det vært minus poeng på Telenor hadde jeg gitt minus 10. Jeg var så dum å gå fra Viken Fiber/Altibox til Telenor. Selgeren fortalte meg at dette var mye bedre en Altibox og at det fungerte på samme måte som Altibox på Hytta. Jeg har nå erfart at det var ren løgn. TeeWe funker ikke på hytta, og hjemme fungerer det som en steinalder applikasjon med en helt på tryne funksjonalitet og brukergrensesnitt. Forsøker nå å komme ut at dette uten å måtte betale 8000 for å si opp. Mitt råd er å skygge unna Trenor både TV og telefon.
Bare problemer byttet boksen men ikke noe bedre. Har hatt disse problemene i snart 1 mnd
dårlig signal styrke, høye priser og elendig service. signaler både på dekning, internett og tv er elendig hvor jeg bor, telenor som en av 2 leverandører i mitt område leverer ikke etter mål. prisene er mye høyere en andre leverandører. typisk telenor å sette en avtale for så høyne prisene etter et par måneder. tar man kontakt møter man et rotete sentralbord fult av kundebehandlere som ikke kan hjelpe eller lover ting for så at ingen ting skjer.
Påståelige på kundeservice, men heldigvis kunne kabelstrekkerne mer enn folka hos Telenor, og satte dem til å ordne opp så ting ble riktig!