Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
dårlig signal styrke, høye priser og elendig service. signaler både på dekning, internett og tv er elendig hvor jeg bor, telenor som en av 2 leverandører i mitt område leverer ikke etter mål. prisene er mye høyere en andre leverandører. typisk telenor å sette en avtale for så høyne prisene etter et par måneder. tar man kontakt møter man et rotete sentralbord fult av kundebehandlere som ikke kan hjelpe eller lover ting for så at ingen ting skjer.
Påståelige på kundeservice, men heldigvis kunne kabelstrekkerne mer enn folka hos Telenor, og satte dem til å ordne opp så ting ble riktig!
Jeg sa opp abonnementet på Fiber og TV i august, da de hadde satt opp prisen. I begynnelsen av september fikk jeg et nytt tilbud om pris og valgte å takke ja til dette. Men linjen ble stengt ned selv om de hadde bekreftet at linjen skulle viderføres men til ny pris. Ringte inn til kundesenteret flere ganger, alle mente linjen skulle komme opp innen kort tid. 3 dager tok det. Jeg har fortsatt ikke fått riktig hastighet eller abonnement til tross for gjentatte hendvendelser til kundesenteret på dette.
Dyrere enn alle andre, prøver å utnytte kundene så godt de kan, ingen opplysninger om hvordan man kan få akkurat de samme tjenestene rimeligere. Og det kan man, hos Telenor selv. Den norske telekomverdenens DnB.
Vanskelig å få kontakt, laang ventetid, og får vi kontakt er det lang ventetid på montør. Fiberkabel er lagt oppå list, istedet for i vegg og allerede gjeldende hull i vegg, fiberkabel er veldig skjør, bør ligge så den ikke lett får brudd.Tjenestene er dyre!
Tipp topp, men øker prisen hver 12 mnd da må en ta kontakt og forhandle
Ingen hjelp å få etter 3 timer vent. Dette kan ikke vi hjelpe deg med sier de. Hver gang får jeg tilsendt en sms med link til hva jeg skal gjøre. Jeg tror jeg er mer kjent med dette enn de som besvarer telefonen. Hvem et det som egentlig sitter der? Er det frivivillige som jobber uten lønn fir å få det på CV en?