Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Selger lover mer en de kan holde, endte opp med en nær dobbelt kostnad i forhold det jeg ba om. Opplever en ustabil forbindelse med varierende hastighet. Elendig kundeservice som er fullstendig fraværende, umulige å få tak i med mindre en vil benytte ferien i telefonkø! Jeg angrer på å ha byttet til Telia, verste jeg har vært borti på år og dag. Så tross kostnaden går jeg tilbake til fiber nå, aldri mer Telia eller 5G. Om jeg kan redde en eller annen stakkars sjel i fra å begå den samme kostbare feilen jeg har gjort ved å gå inn på en avtale med Telia 5G bredbånd så er er min gode gjerning for i dag gjort. Styr unna er mitt råd.
Elendig og treg meny, boksen henger seg jevnlig. Resetter og oppdaterer, men det hjelper ikke. Styr unna denne om mulig!
Umulig å få hjelp og svar på telefon 😡Får ikke sett på tv, for mister 5g nett hele tiden. Og prøver å ringe, men umulig å få svar. Begynner å bli veldig lei😡
Hadde en gammel GET box som fungerte greit helt til de gjorde en oppdatering i november. Etter det var det bare tull med lyden. Fikk da beskjed fra kundeervice at jeg måtte bytte begge boksene. Etter det har jeg bare vært plaget. Problemet er at boksen ikke lar seg slå på når den har vært avslått noen timer!. Fikk da på nytt beskjed om å bytte boksene, men de som jeg fikk nå har samme problemet. Virker som om de går i dvale, og ikke klarer å starteopp igjen.
Hadde byttet for lenge siden om dette ikke var en fellesavtale for hele sameiet. Utrolig treig og ustabil, har aldri opplevd så mye problemer med en slik tjeneste før.
Elendige TV bilder med mye hakking i masse farger, såkalt mosaikk, på flere kanaler hver dag. Må slå av og på TV stup i ett og ofte trekke ut strømledningen for å restarte. I noen måneder siden den nye Telia boxen ble lansert her i vårt borettslag har disse problemene oppstått. Må være koblingen av nettet sammen med TV som er grunnen. Tidligere på gammelmåten med Get var det ganske bra, særlig siste par år før skiftet.
Skjønner ikke at Telia vil være bekjente av å levere så dårlig vare. I nov.2022 fikk 550 leiligheter i vårt borettslag nye bokser. Siden har ingenting fungert. Mosaikk flimrer overalt i alle kanaler.Og dette betaler borettslaget dyrt for. Skammelig