Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Generelt treg. Jeg er vant til vanlig chromecast med fjernkontroll og den er betydelig raskere og 1/5 av størrelsen. Etter siste oppdatering igår, fungerer det ikke å vaste fra telefon da firmware er utdatert.. dårlig da jeg håpet en oppdatering vil gjøre den litt kvikkere
Hakker og er treg, låser seg, må koble den ut flere ganger i uken, kommer ikke igjenom til kundeservice, tidligere har vi brukt Telenor som er en helt annen divisjon, Telia anbefales ikke.
Boks er et kapittel for seg. Stadig vekk bugs og problemer. Men det som er skikkelig dårlig, er tilgjengeligheten til kundeservice. Eller rettere sagt mangel på dette. Å få tak i flyselskapene i begynnelsen av pandemien var jo en lek i forhold.
De burde investert litt mer for å få en boks som faktisk fungerer skikkelig. Den er treig og krasjer ofte. Uakseptabelt
Uskarpt bilde til tider. Programmer henger stort sett.
Elendig kundeservice! Har ventet 1,5 timer i telefonen, men ingen kundebehandler ledig på en insdag!
Netter er tregt selv om jeg betaler for oppgradert hastighet. UMULIG å komme igjennom på kundeservice!!!