Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk hjelp ,får tilsendt ny boks!Får bare håpe den finner kanalen som falt ut
Fikk ny box for en uke siden. Mye bra, men alt det gode ødelegges av undertekstingen, som kommer inn alt for sent, noe som medfører at setninger hoppes over, og andre igjen dukker bare opp i 1/2 sek. Frustrerende å se på. Savner Altibox, men bor i borettslag som har avtale med Telia, og kan ikke gjøre noe....
Har benyttet alle måter å få teknisk hjelp og kontakt på , uten at det har nyttet. Otelia, person på chat, mange telefonoppringninger med laaaang ventetid uten å nå gjennom. Dette er den dårligste servicen jeg har opplevd. Betaler for en vare vi ikke har fått i over 2-3 måneder.
Stemmestyring fungerer ikke. Opptakfunksjon på fjernkontrollen virker bare på direktesendt program!? Boxen henger seg ofte opp og må restartes. Tar lang tid å skifte kanaler og funksjoner. Hender at mitt innhold ikke er tilgjengelig i sky. (Kommer tilbake, men får ikke se ønsket program på gitt tidspunkt.) Kommende opptak er ikke ordnet etter dato!? Opptak som er slettet forsvinner ikke før etter reprise?! Rot og uoversiktlig! Serieopptak som er slettet dukker opp igjen på fortsett å se. Nå forsvinner ikke opptak fra fortsett å se pga en feil. Lovet å rette den men når?? Elendig kundeservice. Tar lang tid å komme igjennom. Lover at ting skal bli gjort skjer ikke. Skygg unna Telia! Det hadde jeg gjort hvis jeg hadde kunnet, men har felles tv avtale der jeg bor...
Telia boksen har låst seg....store problemer og mannen tid når man skal bytte kanal, ja da surrer hjulet rundt i en evighet..det skulle bli så mye bedre så de,,,men lite har skjedd..mye bedre den gamle tv boksen som jo fungert
Helt utrolig i 2021 at fiberconverteren ikke tåler et strømbrudd. Og at man må ha Wifix i en leilighet på 68 m2 for å ha nett i alle rom - skammelig 😰
Ustabil, tungvindt og ulogisk betjening. Treig respons og ofte feil. Omstendelig!