Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
4 timer i telefonkø, ingen svar. 2 timer i chat kø. Ingen løsning på support chat. Chatten falt ut, ingen har tatt kontakt etter det, dette var i går og vi er fortsatt uten nett og tv.
Ble tvunget til å bytte tv-dekoder, og det nye systemet til telia er slik at du ikke lenger kan se lineær tv via dekoderenheten. Alt skal nå gå gjennom strømmeenheten, dvs at de nå kutter hele kabel-tv-signalet. Bildekvaliteten på strømmingen er dårligere, og zapping går utrolig tregt.Likevel står det i oppstartveiledningen at man skal koble til antennekontakten som tidligere, men det er ingen vits, siden tv-signalet uansett ikke blir dekodet. Da jeg ringte service hos telia tok det 1 time og 18 minutter før jeg fikk svar! Og vedkommende som svarte kunne lite om det nye systemet, og måtte rådføre seg med andre, hvilket resulterte i ytterligere én time med venting før jeg fikk det endelige svaret om at kabel-tv-signalet ikke lenger blir dekodet. Elendig!
Ny boks er treg og mister tekst tv som jeg var super fornøyd med. Dere gidder ikke å oppdatere HD pvr
Hvordan få til å bestille ny TV boks når lenken fra sms om bestilling kommer til «bestill» men så kommer man ikke til noe mer?
MANGE problemer med tvkanaler. Man kommer ikke fram på telefon for å få hjelp. Dusteselskap!!!
Ikke mulig å få kontakt med Telia om man ønsker, ingen som tar telefon, ingens som responderer om man legger igjen telefonnummer. Håpløst system med kanalvelging, opptak osv. Ligg unna.
Jeg er godt fornøyd med Telia, men min avtale som er gunstig utgår 30 oktober, derfor er jeg interessert i å få en tilsvarende avtale som jeg har i dag.