Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hvordan få til å bestille ny TV boks når lenken fra sms om bestilling kommer til «bestill» men så kommer man ikke til noe mer?
MANGE problemer med tvkanaler. Man kommer ikke fram på telefon for å få hjelp. Dusteselskap!!!
Ikke mulig å få kontakt med Telia om man ønsker, ingen som tar telefon, ingens som responderer om man legger igjen telefonnummer. Håpløst system med kanalvelging, opptak osv. Ligg unna.
Jeg er godt fornøyd med Telia, men min avtale som er gunstig utgår 30 oktober, derfor er jeg interessert i å få en tilsvarende avtale som jeg har i dag.
Sittet 1 time og 9 min i kø på telefon og 45 min på chat. Tok deretter 1 time på chat for å løse problemet med kobling av kontoer mot Telia Play for å få til streaming. De refunderte ikke pengene jeg har betalt for tjenesten den tiden det ikke har fungert, og hvor jeg gjentatte ganger prøvde å kontakte kundeservice uten å komme gjennom. Når mitt tilbud går ut, mister de meg som kunde for alltid.
Hakkete bilde, flimmer, ser pixler med farger. Spesielt mye når kameravinkler endrea
Telia med sin Get-Box eller hva den nå heter, må være Norges absolutt mest ubrukelige av produkt noe som helst karakter. Det er helt ubegripelig hvor dårlig dette såkalte tilbudet er. Er vant med Altibox fra før, men dette er jo bare tragisk til sammenlikning. Boksen er som sirup blandet med lim som har størknet! To kanal-bytter tar gjerne fem til ti sekunder, skal man bla mer enn én og én kanal så vil den ikke det, den hopper bare tilbake til den kanalen du prøver å bytte fra. Plutselig så er det ikke nett, og jeg må skru boksen av/på evt dra ut alle ledninger. Hver kanal har sin egen forskjellige spole-funksjon, og om du vil bare spole litt, kan du også bare glemme det. Mulighet til opptak er noe man må betale ekstra for, og sånn fortsetter det og fortsetter det! Møkk!! Er ordet jeg leter etter. Møkk!!