Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ny boks er treg og mister tekst tv som jeg var super fornøyd med. Dere gidder ikke å oppdatere HD pvr
Hvordan få til å bestille ny TV boks når lenken fra sms om bestilling kommer til «bestill» men så kommer man ikke til noe mer?
MANGE problemer med tvkanaler. Man kommer ikke fram på telefon for å få hjelp. Dusteselskap!!!
Ikke mulig å få kontakt med Telia om man ønsker, ingen som tar telefon, ingens som responderer om man legger igjen telefonnummer. Håpløst system med kanalvelging, opptak osv. Ligg unna.
Jeg er godt fornøyd med Telia, men min avtale som er gunstig utgår 30 oktober, derfor er jeg interessert i å få en tilsvarende avtale som jeg har i dag.
Sittet 1 time og 9 min i kø på telefon og 45 min på chat. Tok deretter 1 time på chat for å løse problemet med kobling av kontoer mot Telia Play for å få til streaming. De refunderte ikke pengene jeg har betalt for tjenesten den tiden det ikke har fungert, og hvor jeg gjentatte ganger prøvde å kontakte kundeservice uten å komme gjennom. Når mitt tilbud går ut, mister de meg som kunde for alltid.
Hakkete bilde, flimmer, ser pixler med farger. Spesielt mye når kameravinkler endrea