Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er nå luta lei av å se på svart skjerm med «androidtv» på — dette er tredje kvelden der skjer. I går ventet jeg i over en time på å komme frem på telefon men det eneste råd jeg fikk var å koble fra getboksen og vente noen minutter. Dette har jeg da forsøkt flere ganger men til ingen nytte. Fikk koblet til den nye getboksen nylig og har bare hatt problemer !
tar lang tid når man skifter mellom kanaler (hater sirkelen som spinner og spinner) nå virker ikke tv i det heletatt.merkelig så virker pc.
Store mangler i menyvalg og Blitt veldig ustabil med mye brudd Internett og tv stopper stadig vekk.
Tv-signaler ofte nede. Blir ofte brudd på sending og internett. Irriterende ofte!!!
I forsendelsen med ny dekoder manglet fjernkontrollen, denne ble ettersendt av Telia sin installasjonsavdeling. Etter ett dgn med ny boks forsvant så lyden, installasjonsavdelingen sier at dette ikke er deres problem, jeg blir henvist til brukerstøtte. Disse er det umulig å komme i kontakt med, angrer bittert på at jeg byttet leverandør
Helt ræva! Du har utrolig lite kontroll over boksen. Tar opp programmer, du ikke vil ha. Vanskelig å slette program. Ingen mulighet for å justere opptak, slik at man får tatt opp hele program. Opptak starter for seint, og avsluttes for tidlig. Kan ikke fjerne kanaler man ikke vil ha eller trenger. På toppen av dette, hører dem ikke når du gjør oppmerksom på problemer. Hvis Telia leser dette, så håper jeg de skjønner at dette mister de kunder på, og ingen vil bestille nytt. SKJERP DERE!!!
4 timer i telefonkø, ingen svar. 2 timer i chat kø. Ingen løsning på support chat. Chatten falt ut, ingen har tatt kontakt etter det, dette var i går og vi er fortsatt uten nett og tv.