Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telia med sin Get-Box eller hva den nå heter, må være Norges absolutt mest ubrukelige av produkt noe som helst karakter. Det er helt ubegripelig hvor dårlig dette såkalte tilbudet er. Er vant med Altibox fra før, men dette er jo bare tragisk til sammenlikning. Boksen er som sirup blandet med lim som har størknet! To kanal-bytter tar gjerne fem til ti sekunder, skal man bla mer enn én og én kanal så vil den ikke det, den hopper bare tilbake til den kanalen du prøver å bytte fra. Plutselig så er det ikke nett, og jeg må skru boksen av/på evt dra ut alle ledninger. Hver kanal har sin egen forskjellige spole-funksjon, og om du vil bare spole litt, kan du også bare glemme det. Mulighet til opptak er noe man må betale ekstra for, og sånn fortsetter det og fortsetter det! Møkk!! Er ordet jeg leter etter. Møkk!!
Har Telia både hjemme og på hytta. Har flere TV bokser og får inn de samme kanalene begge steder. Er kjempefornøyd med både pris og innhold.
Stadig hakking på tv. Ganske irriterende å se på. Boksen henger seg også opp.
Elendig TV app. med mange problemer for brukerne etter at den nye appen ble presentert. Vi er IKKE imponerte. Alt er ment å være intuitivt og enkelt å forstå. Utfordringer er å finne svar på enkle spørsmål - eksempel; Hvordan kan vi øke størrelsen på teksten i programmer som tekstes. I dag fremkommer denne teksten i små uleselige bokstaver nederst på skjermen. Søk på internett for svar på våre spørsmål, resulterer i et hav av svar som er irrelevant for våre spørsmål. Lang ventetid eller ingen svar på telefon når vi trenger å løse et problem. Et klassisk eksempel på at alt som skal fornyes må være så avansert at brukerne ikke har praktisk glede og nytte av det. LA OSS FÅ DET GAMLE, ENKLE SYSTEMET TILBAKE - er det for mye forlangt?
Jeg har nå mottatt min 4. Telia playbox og den funker heller ikke, den leverer ikke signal til TV'en og når jeg henvender meg til Telia siger de av det problem har de aldri hatt, men jeg kan få en ny boks, jeg har vært i kontakt med kundeservice ca. 6 timer sammenlagt på 2. Dager og de kan ikke se af der skulle være et problem, når jeg så leverer den inntill Telia butikken ser de med engang av boksen har feil også får jeg en ny boks som heller ikke funker, deres utstyr er dritt dårlig og burde ha vært testet innen de leverte det ut til kunderne.
Ingenting virker og ingen service. Ikke tar de telefonen og ikke er det mulig å beskrive oppstått problem på epost. Chatroboten er dum som en stein i asfalten. Etter alt for mange år med Telia er tålmodigheten min nådd sin tålegrense. Selskapet er kort og godt en søppelbedrift med null kvalitetssikring når det kommer til kundebehanding. I flere år betalte jeg mye penger for alt for lav hastighet. Nå når utstyret ikke har virket på en uke og det er umulig å opprette kontakt, er bare å si bye bye, I'm breaking up. STYR UNNA DETTE SELSKAPET!
Erfaringen min med telia kabeler er at det er plukk råtne.De ligger i hager over store deler telia har skrevet fra seg ansvaret for disse.get gravde din ned telia ovtok de men overførte ansvaret over på kunden.Nå når disse må skiftes er det kundens ansvar,da blir det meget dyrt.Det gamle kablende er fylle av brudd men telia har fraskrevet seg det ansvart.Aldri mer telia.Svindel og bedrag.Kundeservice er umulig få tak i.Takk for meg telia alldri mer!!!