Telia TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har ikke tid til å skrive alle dårlige erfaringer jeg har hatt med dette selskapet på 1 måned. Jeg kan si det verste som er ekstremt dårlig internett, som bare fungerte fra 0-5 m fra nettverksboksen. Ringte og klagde, ble forklart at da måtte jeg betale over 1000 kr for ekstra tjenester. Lite hyggelige, føles som en byrde når man ringer. Jeg er så lite fornøyd at jeg faktisk ristet av irritasjon på telefon for å unngå å begynne å høyne stemmen til vedkomne. Anbefales ikke i det hele tatt!!!!
Umulig å få ordentlige svar. TV og radio er bare tull i dag
Nettet til Get er ustabilt og tregt, tv’n faller ut noen ganger. Appen bra.
Vi er nå på 4. dagen uten TV- og nettforbindelse. Vi er tre beboere i hver vår leilighet som til nå har ringt 6 ganger. Saken er den at kabelen fra stolpen og inn til huset ligger på bakken etter en oppgradering som Get hadde. Når vi ringer så møter vi en arrogant holding hver gang som forteller oss om sånn og slik osv. og at vi skal få en tekniker hjem til hver og en av oss. Til tross for at vi har prøvd å si at det er kabelen inn til huset som må opp i stolpen igjen. Skal da disse tre teknikerne henge opp kabelen hver gang? Har de med seg lift? Neppe! dersom dette hadde vært et seriøst firma, så hadde de sendt en mann umiddelbart for å få opp igjen den kabelen som de selv har forårsaket at ligger på bakken. Så folkens styr unna Get!
Nettet hopper ut og inn. Vært sånn lenge nå uten noen forbedringer..
Dette er et selskap som absolutt ikke tar hensyn til sine kunder. Etter at Get byttet ut vår hjemmesentral (på kveldstid), sluttet internett å fungere. Det tok over tre uker for Get Kunderservice å få noe til å komme å se på problemet. Jeg måtte da ta meg fri fra jobb, da det kun er "nymontering" som kunne gjennomføres på kveldstid og ikke løse problemer som følger av denne nymonteringen. Da teknikker kom hjem til oss kunne ha fortelle at dette var et kjent problem på veldig mange av disse hjemmesentralen og at han ikke skjønte hvorfor kundeservice ikke hadde kontaktet dem tidligere. Jeg ringte nesten daglig i denne perioden (på 22 dager uten internett) for å høre om noen snart skulle komme å gi meg internett tilbake. Alle gangene jeg ringte, var det en nye person som tok telefonen og jeg måtte forklare alt forfra og fikk de samme tipsene som ikke fungerte om og om igjen. Etter å ha spurt om det virkelig ikke var noe de kunne gjøre for å hjelpe meg, var svaret: her tror jeg ikke vi kommer lenger i dag, før kundeservice slengte på røret. Sammen med mange løgner er dette bare noen få eksempler på den dårlige behandlingen Get gir sine kunder og håper at ingen av dere der ute går i samme felle som meg og velger GET som internettleverandør.
Nettet kommer og går minst 20 ganger hver dag. Hastighet varierer fra 500 MB til 40 GB. På Get sine sider står det at det er en kjent feil i mitt nabolag og at de jobber med det. Feilen oppsto i 2014... !!! Opptaksfunksjonen på den nye lille boksen er noe skikkelig dritt ! Det går tregt, det går ofte ikke an å spole i opptaka, serieopptak tas ikke opp, opptak som er på for eksempel 2 timer slutter å spille av etter litt over en time osv osv.