Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nettet kommer og går minst 20 ganger hver dag. Hastighet varierer fra 500 MB til 40 GB. På Get sine sider står det at det er en kjent feil i mitt nabolag og at de jobber med det. Feilen oppsto i 2014... !!! Opptaksfunksjonen på den nye lille boksen er noe skikkelig dritt ! Det går tregt, det går ofte ikke an å spole i opptaka, serieopptak tas ikke opp, opptak som er på for eksempel 2 timer slutter å spille av etter litt over en time osv osv.
Grensesnittet på dekoderen er grufulllt! Den er treg og lite responsiv, ulogisk lagt opp og slår seg av og på etter egen lyst. Den elendige kundeservicen hevder at de "jobber med saken". Det er tull! Det svaret har jeg fått i snart 2 år.
Blir noe tregt, lite oversiktlig, opptak fungerer ikke. Har prøvd cannal digital og Viasat, Get box er ikke i nærheten på kvalitet. Ble overbevist at det var et godt valg å flytte over til Get, angrer på dette nå. Får ikke hjelp fra vår leverandør. Så jeg sier dette for å hjelpe andre, styr unna.. Jeg skal gi Neas et forsøk til, det blir det siste jeg gjør før vi bytter.
GET er så elendig at det ikke er et verdig alternativ om det så er det eneste alternativet... legg heller inn fiber og finn hvilken som helst annen leverandør og du vil takke deg selv i ettertid. Synd det ikke er mulig å gi lavere en 1 stjerne.
Ventet 4 dager på og få ordnet en film som ikke kommer på tv pga feilkode
Maken til slett og dårlig kundeservice skal du lete lenge etter. Null mangel på skjønn! Hjelper lite med en kommentar at det ikke er slik dere ønsker å fremstå!
Sendt meg faktura for tjenester jeg ikke har bestilt, vanskelige å komme gjennom i tlf. Elendig kundeservice, Styr unna