Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette er et selskap som absolutt ikke tar hensyn til sine kunder. Etter at Get byttet ut vår hjemmesentral (på kveldstid), sluttet internett å fungere. Det tok over tre uker for Get Kunderservice å få noe til å komme å se på problemet. Jeg måtte da ta meg fri fra jobb, da det kun er "nymontering" som kunne gjennomføres på kveldstid og ikke løse problemer som følger av denne nymonteringen. Da teknikker kom hjem til oss kunne ha fortelle at dette var et kjent problem på veldig mange av disse hjemmesentralen og at han ikke skjønte hvorfor kundeservice ikke hadde kontaktet dem tidligere. Jeg ringte nesten daglig i denne perioden (på 22 dager uten internett) for å høre om noen snart skulle komme å gi meg internett tilbake. Alle gangene jeg ringte, var det en nye person som tok telefonen og jeg måtte forklare alt forfra og fikk de samme tipsene som ikke fungerte om og om igjen. Etter å ha spurt om det virkelig ikke var noe de kunne gjøre for å hjelpe meg, var svaret: her tror jeg ikke vi kommer lenger i dag, før kundeservice slengte på røret. Sammen med mange løgner er dette bare noen få eksempler på den dårlige behandlingen Get gir sine kunder og håper at ingen av dere der ute går i samme felle som meg og velger GET som internettleverandør.
Nettet kommer og går minst 20 ganger hver dag. Hastighet varierer fra 500 MB til 40 GB. På Get sine sider står det at det er en kjent feil i mitt nabolag og at de jobber med det. Feilen oppsto i 2014... !!! Opptaksfunksjonen på den nye lille boksen er noe skikkelig dritt ! Det går tregt, det går ofte ikke an å spole i opptaka, serieopptak tas ikke opp, opptak som er på for eksempel 2 timer slutter å spille av etter litt over en time osv osv.
Grensesnittet på dekoderen er grufulllt! Den er treg og lite responsiv, ulogisk lagt opp og slår seg av og på etter egen lyst. Den elendige kundeservicen hevder at de "jobber med saken". Det er tull! Det svaret har jeg fått i snart 2 år.
Blir noe tregt, lite oversiktlig, opptak fungerer ikke. Har prøvd cannal digital og Viasat, Get box er ikke i nærheten på kvalitet. Ble overbevist at det var et godt valg å flytte over til Get, angrer på dette nå. Får ikke hjelp fra vår leverandør. Så jeg sier dette for å hjelpe andre, styr unna.. Jeg skal gi Neas et forsøk til, det blir det siste jeg gjør før vi bytter.
GET er så elendig at det ikke er et verdig alternativ om det så er det eneste alternativet... legg heller inn fiber og finn hvilken som helst annen leverandør og du vil takke deg selv i ettertid. Synd det ikke er mulig å gi lavere en 1 stjerne.
Ventet 4 dager på og få ordnet en film som ikke kommer på tv pga feilkode
Maken til slett og dårlig kundeservice skal du lete lenge etter. Null mangel på skjønn! Hjelper lite med en kommentar at det ikke er slik dere ønsker å fremstå!