Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sittet 1 time og 9 min i kø på telefon og 45 min på chat. Tok deretter 1 time på chat for å løse problemet med kobling av kontoer mot Telia Play for å få til streaming. De refunderte ikke pengene jeg har betalt for tjenesten den tiden det ikke har fungert, og hvor jeg gjentatte ganger prøvde å kontakte kundeservice uten å komme gjennom. Når mitt tilbud går ut, mister de meg som kunde for alltid.
Hakkete bilde, flimmer, ser pixler med farger. Spesielt mye når kameravinkler endrea
Telia med sin Get-Box eller hva den nå heter, må være Norges absolutt mest ubrukelige av produkt noe som helst karakter. Det er helt ubegripelig hvor dårlig dette såkalte tilbudet er. Er vant med Altibox fra før, men dette er jo bare tragisk til sammenlikning. Boksen er som sirup blandet med lim som har størknet! To kanal-bytter tar gjerne fem til ti sekunder, skal man bla mer enn én og én kanal så vil den ikke det, den hopper bare tilbake til den kanalen du prøver å bytte fra. Plutselig så er det ikke nett, og jeg må skru boksen av/på evt dra ut alle ledninger. Hver kanal har sin egen forskjellige spole-funksjon, og om du vil bare spole litt, kan du også bare glemme det. Mulighet til opptak er noe man må betale ekstra for, og sånn fortsetter det og fortsetter det! Møkk!! Er ordet jeg leter etter. Møkk!!
Har Telia både hjemme og på hytta. Har flere TV bokser og får inn de samme kanalene begge steder. Er kjempefornøyd med både pris og innhold.
Stadig hakking på tv. Ganske irriterende å se på. Boksen henger seg også opp.
Elendig TV app. med mange problemer for brukerne etter at den nye appen ble presentert. Vi er IKKE imponerte. Alt er ment å være intuitivt og enkelt å forstå. Utfordringer er å finne svar på enkle spørsmål - eksempel; Hvordan kan vi øke størrelsen på teksten i programmer som tekstes. I dag fremkommer denne teksten i små uleselige bokstaver nederst på skjermen. Søk på internett for svar på våre spørsmål, resulterer i et hav av svar som er irrelevant for våre spørsmål. Lang ventetid eller ingen svar på telefon når vi trenger å løse et problem. Et klassisk eksempel på at alt som skal fornyes må være så avansert at brukerne ikke har praktisk glede og nytte av det. LA OSS FÅ DET GAMLE, ENKLE SYSTEMET TILBAKE - er det for mye forlangt?
Jeg har nå mottatt min 4. Telia playbox og den funker heller ikke, den leverer ikke signal til TV'en og når jeg henvender meg til Telia siger de av det problem har de aldri hatt, men jeg kan få en ny boks, jeg har vært i kontakt med kundeservice ca. 6 timer sammenlagt på 2. Dager og de kan ikke se af der skulle være et problem, når jeg så leverer den inntill Telia butikken ser de med engang av boksen har feil også får jeg en ny boks som heller ikke funker, deres utstyr er dritt dårlig og burde ha vært testet innen de leverte det ut til kunderne.