Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Håpløst å få hjelp via kundeservice når noe ikke fungerer. TV-boksen må ha kablet internett, da den nekter å koble seg til det trådløse nettverket. Styr unna!!
Svært ustabilt/ manglende internternett og tv signaler. Har alldrig før opplevd så mye galt før med en leverandør.🥵
Liker ikke treg boks og appbasertv Vanskelig å navigere og mister text tv med nyheter og sport. Ikke alle program er tekstet. Ikke bra. Skal skaffe en annen tilbyder hvis det ikke kommer noe bedre
Jeg er nå luta lei av å se på svart skjerm med «androidtv» på — dette er tredje kvelden der skjer. I går ventet jeg i over en time på å komme frem på telefon men det eneste råd jeg fikk var å koble fra getboksen og vente noen minutter. Dette har jeg da forsøkt flere ganger men til ingen nytte. Fikk koblet til den nye getboksen nylig og har bare hatt problemer !
tar lang tid når man skifter mellom kanaler (hater sirkelen som spinner og spinner) nå virker ikke tv i det heletatt.merkelig så virker pc.
Store mangler i menyvalg og Blitt veldig ustabil med mye brudd Internett og tv stopper stadig vekk.
Tv-signaler ofte nede. Blir ofte brudd på sending og internett. Irriterende ofte!!!