Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg fikk besøk i garasjen i går 11/09-2023 av en veltalende kar som ønsket å selge meg tv og internett til en langt lavere pris en Telenor tilbyr meg. Sååå bra !!! tenkte jeg. Gikk med på avtalen og glemte å sjekke BYTT.NO før jeg sa ja.... uuh det var kanskje litt dumt. Nå har jeg sjekket litt og finner at jeg vil benytte meg av angrerett skjema. Skriver det ut og scanner og skal sende dette, MEN hvor?? Det finnes ingen informasjon om hvor jeg skal sende det, annet enn vanlig post adresse med frimerke og konvolutt. Det kan da ikke være mulig ?? Måtte inn på internett og søke opp og fant en Facebook side med lite hyggelig lesing vedr. Telia som jeg hadde takket ja til. Men fant nå efter litt en E-post adresse jeg kunne sende mitt angrerettskjema til, TROR jeg.... Har mottatt mld om at min epost er mottatt og at vanlig behandlingstid er 1-3 virkedager. Har bedt om bekreftelse på at angrerett skjema er mottatt. Vi får se. Kan vel ikke si at jeg er veldig imponert over Telia. Telenor er svært dyre på priser, men de har da et anstendig opplegg må vite. Må si jeg er skuffet over Telia.
Det er ofte problemer med signal hos Telia. Og liten vilje til å fikse problemet. Samtidig synes jeg det er ekstremt dyrt å betale 1300 kr i måneden.
Tregeste kundebehandler system jeg har opplevd Mye frem og tilbake Venter og venter for å få kontakt på telefon 😒
Enormt med feil. Verste jeg noensinne har vært borti. Den klarer ikke å synkronisere lyd og bilde. Den starter ofte opp med feil i bilde. Mange streker…desidert dårligste tv boks til nå. Blir byttet umiddelbart det foreligger et alternativ
Vanskelig å komme gjennom til kundeservice, lager mer rot for deg enn hjelp!
TV app hakker konstant - dette har den gjort i lang tid. Når jeg nå kl 18.14 på en ettermiddag skal kontakte kundeservice, er det 85 - åttifem - minutters venting. Håpløst dårlig produkt.
Fungerte fram til 18.8.2023,. da ble systemet endret slik at vi ikke fikk valgt utenlands kanalene som vi har betalt for. Vår avtale ble inngått med Get som Telia TV kjøpte. Endringen skjedde uten varsel eller forklaring, Vi krever at gammel avtale blir fulgt opp.