Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Skrur seg av helt uten noen varsel, bruker lang tid på å skru på igjen. Hakkete opptak. Hjelper ikke at man stadig mister kanaler pga brutte forhandlinger heller.
sliter med å se opptak og fryser i menyer. generelt treg er den også
Dette svarer IKKE til forventningene, vi hadde Telenor Altibox, men fikk et godt tilbud vi sa ja til.. Vi har fått noen kanaler vi ikke hadde før og det er bra, men nå forsvinner jo stadig noen i brutte forhandlinger, uten noe kompensasjon? Men alt er tregt med Telia, kanalbytte, spoling, opptak, info osv. osv. Og..tekstingen er katastrofal, det virker som at det brukes «Google translate». Har aldri tenk på at dette skulle være et problem, men dette er utrolig irriterende. Vi har prøvd å finne en innstilling for bytte av teksting, men det finnes ikke. I det hele tatt er vi ganske missfornøyde med Telia og vurderer å bytte tilbake til Altibox. Med så mye dårlig omtale Telia får her på siden, bør de virkelig komme på banen å løse problemene ALLE sliter med. Mitt råd: IKKE bytt til TELIA
Styr unna telia box. Må restarte i eininga. Dårlig på opptak bilde fryser lyden går videre. Må restarte. Dårlig på lipsynk
Her er listen: 1. Enormt treg. 2. Må ofte erstattes. 3. Appene/strømmetjeneste henger. 4. Ingen mulighet for å lage egne kanal-lister 5.
Jeg er MEGET fornøyd med Telia. Fungerer perfekt . Utrolig utvalg av filmer og serier.
Hvor fornøyd er dere med så mange misfornøyde Teliabox kunder? Treg å spole, treg ved skifte kanaler, vanskelig å slette opptak. Her har dere mye å lære av GETbox 2.Trenger ikke at alle program ligger på skjermen, .I det hele tatt er alt "treigt". Vurdere å avslutte kundeforholdet.