Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette svarer IKKE til forventningene, vi hadde Telenor Altibox, men fikk et godt tilbud vi sa ja til.. Vi har fått noen kanaler vi ikke hadde før og det er bra, men nå forsvinner jo stadig noen i brutte forhandlinger, uten noe kompensasjon? Men alt er tregt med Telia, kanalbytte, spoling, opptak, info osv. osv. Og..tekstingen er katastrofal, det virker som at det brukes «Google translate». Har aldri tenk på at dette skulle være et problem, men dette er utrolig irriterende. Vi har prøvd å finne en innstilling for bytte av teksting, men det finnes ikke. I det hele tatt er vi ganske missfornøyde med Telia og vurderer å bytte tilbake til Altibox. Med så mye dårlig omtale Telia får her på siden, bør de virkelig komme på banen å løse problemene ALLE sliter med. Mitt råd: IKKE bytt til TELIA
Styr unna telia box. Må restarte i eininga. Dårlig på opptak bilde fryser lyden går videre. Må restarte. Dårlig på lipsynk
Her er listen: 1. Enormt treg. 2. Må ofte erstattes. 3. Appene/strømmetjeneste henger. 4. Ingen mulighet for å lage egne kanal-lister 5.
Jeg er MEGET fornøyd med Telia. Fungerer perfekt . Utrolig utvalg av filmer og serier.
Hvor fornøyd er dere med så mange misfornøyde Teliabox kunder? Treg å spole, treg ved skifte kanaler, vanskelig å slette opptak. Her har dere mye å lære av GETbox 2.Trenger ikke at alle program ligger på skjermen, .I det hele tatt er alt "treigt". Vurdere å avslutte kundeforholdet.
Må berre seie det; eg opplever Teliaboksen som elendig! Treig, til dels uoversiktleg og lite logisk og ikkje til å stole på. Løysinga frå Telia er å ta straumen og når ikkje det hjelper, ta reset. Heller ikkje det løyser problema. Opplever at program som er tatt opp, ikkje ligg på Teliaboksen, men på Nett-TV (Teliaplay). I blant nektar boksen å ta opp (kunne ikke laste dette innholdet). Har du tatt opp eit program, blir det gjerne liggande saman med masse Sendt og Sendes. Å finne opptaket kan vere som å leite etter nåla i høystakken. Spolefunksjonen er antikvarisk, ikkje mogleg å spole i ulike hastigheiter. TV-guiden ofte feil. Vi har to dekodarar. Har opplevd at TV-guiden er heilt forskjellig på dei to boksane, også etter at vi hadde tatt straumen. TV-arkivet nokså ubrukeleg. Leitte etter skiskyting på NRK. Ingen ting. Gjekk inn på Eurosport. Der låg NRK-programma! Har i meir enn fire månader sendt e-postar/kontaktskjema til Telia. Ei og annan tilbakemelding, som eigentleg ikkje løyser problema. Og så er det heilt taust igjen. Fekk i november tilbod om oppgradering til 1000 Mbit/s, skulle vere utan ekstra kostnad i 3 mnd. Sjekka tilfeldigvis faktura og såg at eg var fakturert frå dag 1. Telia har erkjent feilfakturering og ordna opp. Kanskje andre er i same situasjon? Hastigheita vi oppnår, er mykje lågare. Telia seier no at 1000 Mbit/s forutset kabel, med trådlaust får du neppe meir enn 300 Mbit/s. Dette vart tilbydd som 1000 Mbit/s, utan forbehold Både boksen og kundebehandlinga er elendig. Er dessverre bunden til Telia gjennom burettslagsavtale. Vi har erfaring også med Altibox. Ingen tvil; vi hadde bytta på dagen om vi hadde hatt moglegheit.
Det hakker hele tiden og kvaliteten er bare til å le av! TV-dekodere fra 90 tallet er bedre enn dette her!! Anbefaler IKKE dette forferdelige produktet fra Telia 🤮