Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Null kundeservice. Null. Ikke mulig å komme gjennom på telefon, mail eller chat. Eneste mulige måte å kommunisere på er å bruke klage skjema... Og det har blitt brukt mye.
Etter siste oppdatering har det gått enda mere gærli med Telia tv. Lyden på tv er veldig svak og ustabil. Ikke noe feil på selve tv'n. Skjermen, før programmet starter, viser ofte blankt. Så kommer lyden og da bilde. 🤔 Menyen er endret..hvorfor??. Jeg likte, at menyen sto på øverste delen av skjermen. Hvorfor Telia tar ikke noen hint av disse negative tilbakemeldinger? Savner GET.
Hver gang jeg slår på telia smartdekoder, må jeg ta ut kontakten for å restarte dekoderen før den sender bilde til min laserprojektor.. Hvordan fikse dette?
Det er forbudt å kritisere Telia ellers du vil bli ubesvart på telefonen betal faktura og holdt kjeft. Otelia vil hjelpe deg
Generelt treg. Jeg er vant til vanlig chromecast med fjernkontroll og den er betydelig raskere og 1/5 av størrelsen. Etter siste oppdatering igår, fungerer det ikke å vaste fra telefon da firmware er utdatert.. dårlig da jeg håpet en oppdatering vil gjøre den litt kvikkere
Hakker og er treg, låser seg, må koble den ut flere ganger i uken, kommer ikke igjenom til kundeservice, tidligere har vi brukt Telenor som er en helt annen divisjon, Telia anbefales ikke.
Boks er et kapittel for seg. Stadig vekk bugs og problemer. Men det som er skikkelig dårlig, er tilgjengeligheten til kundeservice. Eller rettere sagt mangel på dette. Å få tak i flyselskapene i begynnelsen av pandemien var jo en lek i forhold.