Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi har varit uten TV fra slutten oktober till slutten februar. Get sa att Datel eller hva nå underleverandøren hette skulle kontakte oss, men det har de ikke. Jeg har snakket i telefon mer med Gets kundeservice enn med min egen mor de siste månederne. Igår fikk vi TV. Da er nettverket borte isteden. Forbanna vernabedrift. Kan dessverre ikke bytte dersom vi da må grave ny kabel en drøy kilometer. Det er dyrt. MøkkaGet. Undvik inn til det siste!
Bra i 2017 men etter omlegging helt forferdelig mht brukervennlighet
Jeg synes service til GET er verste et menneske kan oppleve noen steder! De tilbyr meg 799 kr for at en teknikker skal sjekke noe når jeg kan gjøre det hjemme! GET er bare tull!
Noen ganger funker Get helt ok, mens andre ganger kan det ødelegge en hel tacofredag. Bildet er hakkete og gjør det helt umulig å se på TV. Og ja kundeservice, vi har puttet alle ledninger ut og inn. 8 ganger. I kveld.
Fungerer innimellom. For mye svart skjerm + lang rep.tid. En del hyggelige supportere er et +.
Jeg har reklamert på flere saker hos GET som jeg ikke er fornyd med, men dem klarer ikke å krediterer beløpet dem har sagt at dem skal kreditere. Når det opprettes AvtaleGiro mot GET kommer det faktura alikevel og selvfølgelig faktureres det fakturagebyr. Kan ikke anbefale å bytte til GET.
Dritt lei av noen som bare suger mere penger uten å levere mere verdi. Stadig feil i området som vi bor....