Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tv og bredbånd. Du må regne med en halv time for å komme på nett. For å skifte kanal på tv tar det lang tid. Bare irritasjon.
Etter ett år som kunde så går fakturaen opp med 300,. Kr i mnd. Det er ganske høy økning på 37 % økning. Det står det ikke noe om avtalen mnd beløp fra 748 til 1048 det er rimelig høy, skam dere. Kanskje informere om så dette for det er drøyt. Kundeservice er jo bare elendig, forferdelig selskap.
Boksen montert i midten av januar 20,og låser seg titt og ofte. Drittsein respons når man velger kanaler. Internett skulle være knallrask, men lyden på youtube er kuttet 50% i forhold til telenor adsl, og hastighet ikke raskere! Hastigheten skulle være 3 ganger så rask! Dette tyder på at komponentene er dritt!! Kundeservice opplyste forøvrig at Get ikke er helt i orden, og att det finnes endel barnesykdommer som ikke er løst! Jaja,det får de som vil betale for!
Har get med en getbox 2 gjennom borettslaget. Dette er den verste tv opplevelsen jeg har hatt.
Har hatt mellom 17 - 36mbps på Internett når man betaler for 150. Etter flere mnd med "ta ut kabel og resett" løsningen fra kundeservice så ble det sendt en tekniker. Tekniker kansellerer servicetimen selv pga han ikke kan løse problemet. Signalet må rettes av seg selv, kundeservice ber meg da vente igjen. Kompetansen er lavere enn servicen.
Jeg forstår ikke hvordan en ledende norsk aktør inden bredbård og TV i 2020. Har så dårligt et produkt. Brugeroplevelsen i den nye Get Box er så uoverskuelig og langsom at det er til at brække sig over. Den eneste grund til at vi har Get i første omgang, er på grund af en fælles aftale i borettslaget. Suk
Get boksen tuller forferdelig. Har paret boks og fjernkontroll 6 ganger på under 5 måneder. Boksen henger seg så og si alltid opp under navigering i meny. Det er ufattelig mye flimring på tv bildet. Nettet er tregt, har 300/300 linje men den leverer sporadisk 150/100, 200/120. Slike tjenester burde ha strengere regulering. Her leverer ikke en profesjonell part det som en kan forvente, selv om det står at hastighet kan variere.