Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sønnen skulle ha mye data, men fikk halvparten, men vi betalte for full dekning. Boxene elendige utenom den gamle første, men ville ha litt større plass til å ta opp osv... Den boxen etter den første gikk i svart hele tiden, måtte skru av og på noe som tok en evighet. Byttet 4 ganger, etter mange samtaler. De sendte to reparatører da hadde jeg kjøpt en oled TV, de var helt oppgitt, mente TV var for glup for boxen? Skjermen var møkk å se på, til å være en sånt TV som skulle vært superklar. Spurte om de kom mange klager, å nei... Sa det snart skulle komme en ny super boxs, da ville det ordne seg. Så kom denne nye da endelig, det første som irriterte var at de hadde tatt bort klokka. Men så begynte de virkelige problemene. Kunne jeg ikke gjøre noe, da kom en ring som gikk Rundt til jeg måtte ta ut kontakt. Skurrete bildet, hakker, kunne ikke slette gamle opptak, bare hopet seg opp med gamle opptak. Ringte og klaget har fått en ny box, bildet er ræva, blir irritert når en har kjøpt en TV pga av bra bildet også ser det nå ut som ett bildet fra 80 tallet, kan slette noe, men ikke alt, så masse gamle opptak som bare tar opp plass🙁 Eneste gleden med tv-en er å se på nye 4K filmer på dvd, da kommer det super klare bildet frem og data problemet fikset sønnen selv, så det er synd jeg liker tv, ellers hadde de fått box i retur. Må dessverre ha den pga av borettslagets valg. Jeg har visst betalt for 3 boxer så jeg også, gidder ikke spørre etter pengene, må sitte i en time i tlf.
Dårlig dekoder. Ustabilt. Svart skjerm daglig. Mitt innhold blir borte. Søk med tastatur svikter. Elendig oversikt i "arkiv". Svært lite positivt i det store og hele.
Når det ikke var mulig å komme i kontakt med noen på telefon reiste jeg på Get kontor i Drammen for hjelp.Det kunne jeg spart meg for.Bak disken sitter det ei sur ....... og yter null service.
Dere jobber med saken. Håper utviklingen går kjapt.
Bare henger seg. Treg i kanylebytte. Kass!! Vurdere stark å bytte leverandør.
Dårlig kundeservice når man først når igjennom din. Ventet i 50 minutter så la han på når jeg var irritert. Har ikke hatt nett på 2 uker enda så fikser de ikke opp.
Når du har problemer på kvelden får du kun konferere via chat som er elendig